Hei alle

TiraV

Gift med forumet
Hei på dere!!

Er ikkje så ofte innom her lenger, så eg klarer ikkje følge med dere så godt lenger. Ser det er kommet til ein del nye navn og. Er det ikkje snart på tide å tømme dette forumet [;)] 

Egentlig ville eg berre gratulere alle som ikkje er her lenger!! Og ønske resten av dere MASSE lykke til!! Håper det går like fint for dere som det gjorde for meg for 7-8mnd siden!

Lykke-klem og gravid-støv frå Tira

(skal prøve å svippe innom med masse babystøv når babyen er ute [;)])

hei på deg[:D]

ser du er innom her av og til,veldig hyggelig[:D]

håper alt går bra med deg og den lille[:D]

Må jo sjekke korleis det går med dere innimellom [:)] Veit jo litt om korleis det er å høyre til dette forumet. All spenninga til det slitsomme, og usikkerheten. Dette er jo eit forum eigentleg ingen vil høyre til, å likevel er det så utrulig koselige folk her inne!!

Det går fint med oss..unner alle denne opplevelsen!! Spesielt dere her inne, som må jobbe så hardt, og gå igjennom eit sånt enormt spekter med følelser for å komme "i mål".

Masse lykke-ønskinger frå meg!!

Det var koslig og få greie på at du har vært her inne også og spiren venter på å komme ut nå, er ikke lenge igjen for deg nå. Ønsker deg lykke til[:D] Tar imot all babystøv jeg kan få med takk - neier og bukker - fint at du stikker innom ditt gamle forum, og som du sier her er det mange nye og mange flotte damer. Det beste forumet her inne såvidt jeg har fått med meg.

Takk for det! Babystøv trengs.... Du er heldig![;)][;)][;)]
Lykke til med fødsel![:)]

ORIGINAL: twinanne

Det var koslig og få greie på at du har vært her inne også og spiren venter på å komme ut nå, er ikke lenge igjen for deg nå. Ønsker deg lykke til[:D] Tar imot all babystøv jeg kan få med takk - neier og bukker - fint at du stikker innom ditt gamle forum, og som du sier her er det mange nye og mange flotte damer. Det beste forumet her inne såvidt jeg har fått med meg.

Heisann[:)] Du har kje lenge igjen[:D]

Lykke til med fødsel, og tar gjerne i mot litt baby-støv[;)]

ORIGINAL: smygel 78

Takker for det TiraV[:)]

Har gått igjennom ett mareritt med sprøyter og hurlumhei og gleder meg til i morgen[:)]

har jo selvfølgelig ikke klart å vente på blodprøven (som er i morgen)så har tatt den tredje testen nå og den viser fortsatt to streker selv om den er svak[:D][:D]

Gratulerer så MASSE!! Herlig å høyre!! Kjenner til den vannvittiger følelsen av positiv test!! (sjølv om det tok meg laaaang tid å stole skikkelig på det [;)] )

ORIGINAL: Apple

Hei TiraV!! [:)] 

Tenk at du er 33 uker allerede, tida har jammen gått fort! Begynner du å bli klar for å møte den lille? [:)]

Ja, tida har gått fort! Korleis er formen din?? Gratulerer så masse med lite i magen, vel overstått 12ukers kneik og alt!!

Eg er kjempe-klar, går på utålmodig for tida. Føler eg har gått gravid eviglenge no. Trur eg legg på nokre mnd pga venting, spraying og stikking [;)] Så absolutt klar til å møte gullet i magen. Lykke til videre i sv.skapet! Det er masse utrulige og fantastiske ting du har i vente!!

Twinanne, snopeguri, nøsste og vestlandsjento:

GRAVIID-STØØØV til dere!!! Ønsker dere alt godt og masse lykke til med det dere skal til med!! Håper alle sitter med spire i magen snart!!

Snopeguri:

Er det på sykehuset (det offentlege) du har sendt søknad til?? I så fall må eg berre sei at det er FANTASTISKE folk som jobber der! Kjempe-positive og utrulig greie å prate med!!

Håper du får raskt svar!

Hei !! Tenk at du er 33 uker alt !
Tar gjerne imot litt baby-støv. Kjempefint forum og kjempegreie jenter, men er nok veldig
klar for å komme videre etterhvert[;)]
Lykke til videre i svangerskapet.

ORIGINAL: Hope

Hei !! Tenk at du er 33 uker alt !
Tar gjerne imot litt baby-støv. Kjempefint forum og kjempegreie jenter, men er nok veldig
klar for å komme videre etterhvert[;)]
Lykke til videre i svangerskapet.

STØØØV skal bli [:)]
Forstår du er klar å komme deg ut herifrå...sjølv om det er eit koselig forum [:)]
Trist å lese at det ikkje gjekk så godt denne gongen heller [&o]
Men berre vent, så tenkjer eg det ordner seg!! MASSE lykke til med neste forsøk! Håper du får komme raskt igong [:)] 

Back
Topp