Hei alle

Ninni73

Flørter med forumet
Heisann igjen alle[:)] Nå har jeg vert borte en uke fra BV om noen har lagt merke til det[:-] Jeg har vert i Riga på jente tur, men kunne vert hjemme...... Var syk uka før vi skulle reise, men ble nå frisk igjen til vi skulle reise. Det begynte på flyet fra Stav til Kjøbenhavn, der spydde jeg to ganger (Såååååååå flaut) Klarte å karre meg over hele flyplassen til gaten til Riga der jeg også spydde før boarding, på flyet før og etter avgang. Vel på hotellet fikk jeg tak i Cola,Herlig!!!!!!!!..........en stund før det og kom opp.... aja etter en natt med søvn klarte jeg frokost, men ble nå på hotellet og sov hele dagen[&o][:(] mens de andre koste seg med shoping. 2.dag dro me på spa....ett høydepunkt og absolutt å annbefale!!!!! Det gjorde godt for en sliten skrott[:)] Så dagen etter trodde jeg att jeg va fitt for shopping og byvandring.....jo jo en stund, men til kvelden var begge bena dobbelt så store og vonde, på flyet hjem begynte den høre fote å verke sykt fra lysken og ned til kne, så det bar til lege og sykehus med en gang pga misstanke om blodpropp (vræææææl) men etter ul av ben og grundig undersøkelser ble det heldigvis avkrefta. Phu....en stund......... men  det ble konkludert med att det var bekkenløsning som kunne bli ganske så tøff. Sukk masse klaging her nå..... men måtte få det ut!!!! Lover å være mer positiv, gleder meg til mandag (20.) for da er det UL [:D][:D] Takk for att dere gadd lese ett laaaaaaaangt klage innlegg[:)]

Back
Topp