Hei Alle! :)

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
No begynnar det å bli ei stund sidan eg ha vore her inne på des og nov 08 og okt 06 foruma. [&o]
Har rett og slett våre sjukt mykje som har skjedd den siste tida..
Eg jobba fulle veker, har to jobbar som eg kombinerer med + ungane som treng mammaen sin..
Meg og min sambuar gjennom 5år fann ut at me ikkje lenger burde vere samen lenger..  Og samme dagen blei han sammen med ei ny ei. Men det e e ein lang historie som eg ikkje orkar å fortelje om no.. [:)] Så no er eg blitt aleinemamma og..
Men det går faktisk veldig bra med meg. Eg stortrivast. [:D] Er faktisk ikkje så ille eller tungt å vere aleinemamma som eg trudde. Faktisk er ting strålande med oss alle 3.
Ungane er hos pappaen sin annankvar helg og 1 natt i veka. Og det ser ut til å gå veldig greit det. [:)]
Ungane er veldig snille og rolige, men dei første vekene var det veldig mykje sakn etter pappen og kvifor mamma og pappa ikkje var kjærester lengre og sleke ting, no i det siste har det begynt å avta og ungane ser ut til å godta situasjonen mellom oss. Veldig befriande. [:)]
Ellers er Emma begynt 100% i bhg, ho stortrivast!! [:D] Og ho er begynt å prate masse! Snakkar masse i setningar, eg blir både imponert og stolt over den lille jenta mi som er så fliink! [:D]

Elias er ein vetlevoksen kar som veks og trivast, og vil veldig gjerne vise at det er han som er sjefen i huset her, no som han er den einaste guten. [;)]
Og tester grensene til mammaen sin noko voldsomt. Ellers er han berre ein snill og god gut.
I sommer dreiv me på med bleieavslutting, det gjekk so bra. Han hadde ikkje eit einaste uhell på slutten, men etter at det blei slutt mellom meg og eksen begynte han å gjere på seg igjen, so no må me starte heilt på nytt igjen. Mon tru om det er ei reaksjon på alt som har skjedd idet siste?

Oj, blei langt detta. Men tenkte eg berre ville seie Hei, og at eg tenke på dykk alle her inne sjølv om eg ikkje er så mykje her inne elles..
Går det bra med deg/dykk? Nokon spennandes eg har gått glipp av? [;)][:D]

Legge ved to bilder av gullene mine eg:

Hei! [:)]

Så godt å høre at det går så fint med dere, selv om tilværelsen har blitt litt snudd på hodet. Kjempefine og flinke unger du har altså! [:)]

Ingenting nytt som har skjedd i dette huset, så du har ikke gått glipp av noe, hehe.

Godt å høre at det går bra med deg.[:)] Også så nydelige og store de små har blitt da.[:)]

Godt å høre fra deg!!![:)][:)][:)] Her i huset fikk minien litt reaksjoner med tissing og trass da faren flyttet ut. Så det er nok godt mulig. Ofte kommer det seg fort hvis man bare ikke lager noe styr over det[:)] Godt å høre du trives tross alt[:)] Skjønne store barn!!!![:D][:D][:D]

Takk jenter. [:)] Alt blir nok bedre etterkvart, men ein fin start har me fått. Bortifrå det med pappaen då.. Men ja, ellers fiiint fiiint! [:)]

Back
Topp