Hei alle som fortsatt er her

trønder83

Forelsket i forumet
Ja da er gullene snart 1 år. Amalie begynte å gå for 3 uker siden, så nå går hun både ute og inne, og det er meeeeget snedig for meg  Hun har ikke begynt i barnehagen da jeg ikke har fått meg jobb enda. Nyte det så lenge jeg kan.
Ellers så sover hun ikke hele natta, er minst våken 3 ganger, slitsomt!

Flere som deler hva dere driver med?

KLem

Heisann.
Så flink jente som går da Lucas tok sine to første ordentlige skritt helt alene i stad *stolt* tihi

Ellers jobber jeg og Lucasen er i barnehagen. Og han er 1 år på fredag, hjelpes hvor tiden har blitt av.

Her sliter vi med det samme problemet. Jeg tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange netter han har sovi sammenhengende, så det er slitsomt ja. Her er han våken fra 1-3 ganger på natta også morran mellom halv 6 og hav 7. Men det er vel sjarmen med barn, hihi.

Hei hei!

Her har vi ei jente som veldig gjerne vil gå, men som ikke klarer å gå uten støtte enda. ;) Hun skal begynne i barnehage i midten av oktober og da begynner jeg å jobbe igjen også - grugleder meg til det. Vi var på besøk denne uken, og det var så innmari tydelig at hun koste seg sammen med de andre barna, så mammahjertet mitt ble faktisk ganske beroliget da.

Vi sluttet med nattamming for et par uker siden, og etter det har hun faktisk stort sett sovet natten gjennom *bank i bordet* Men hun står opp grådig tidlig da. :P

Vi er ikke mange her inne nå I dag var vi på Åpen barnehage, det var veldig greit å komme seg ut å treffe barn og voksne :)

Back
Topp