Hei alle som er med i Slankekrigen!

ElisabethR

Forelsket i forumet
Vi i Babyverden er skikkelig imponerte over at dere går igang med dette, og vil veldig gjerne være med og heie dere frem mot mål.¨

Jeg kommer til å opprette et eget underforum for slankekrigen, sånn at dere kan skravle fritt der. Si fra hvis dere ønsker egne underforum for alle lagene også, så skal dere få det.

I tillegg håper vi å kunne komme med litt påskjønnelser underveis, etterhvert som dere når målene deres - og noen premier vil også vanke.

Forhåpentligvis kan vi få til nettmøter på forumet med f.eks. personlige trenere, ernæringsfysiologer osv fremover, sånn at dere kan spørre om ting dere lurer på, og få hjelp til de utfordringer dere måtte møte på.


Hvis dere ønsker noe mer fra oss på Babyverden, ta kontakt så ser vi hva vi kan ordne.
 
Så utrolig gøy. Dette er jo 3 krigen jeg er med på og synes jo det er kjempe artig at dere i babyverden også følger med :-)
 


Hege og Chris skrev:
Så utrolig gøy. Dette er jo 3 krigen jeg er med på og synes jo det er kjempe artig at dere i babyverden også følger med :-)



Helt enig.
 
Dere har laget en veldig tungvint Babyverden, men jeg likte dere allerede i 2008...

Synes dette var en imponerende initiativ, setter stor pris på den :)
 
Fantastisk initiativ, som også hjelper på motivasjonen! 
Jeg synes det høres ut som en super idè med nettmøter med folk som faktisk har faglig kunnskap om emnet,et bra supplement til alle tipsene og rådene vi småbarnsmødre kan utveksle med hverandre.

I likhet med Hege og Chris er dette min tredje slankekrig, og jeg er blitt helt avhengig. En fantastisk måte å gå ned i vekt på, både fordi det motiverer å sikte på å vinne hver uke, men også fordi vi er mange som går gjennom det samme som kan støtte hverandre når man får lyst til å kaste alt som heter slanking ut vinduet, og gå løs på nærmeste sjokoladeplate!

Det eneste problemet med slankekrigen er at det er mange som melder seg på, som ikke tar det alvorlig nok, og dermed dropper å oppdatere etterhvert som ukene går. Kanskje litt økt fokus på slankekrigen kan hjelpe til med at flere folk tar det alvorlig! Tommel opp til Babyverden! 
 


ShamRock skrev:
Fantastisk initiativ, som også hjelper på motivasjonen! 
Jeg synes det høres ut som en super idè med nettmøter med folk som faktisk har faglig kunnskap om emnet,et bra supplement til alle tipsene og rådene vi småbarnsmødre kan utveksle med hverandre.

I likhet med Hege og Chris er dette min tredje slankekrig, og jeg er blitt helt avhengig. En fantastisk måte å gå ned i vekt på, både fordi det motiverer å sikte på å vinne hver uke, men også fordi vi er mange som går gjennom det samme som kan støtte hverandre når man får lyst til å kaste alt som heter slanking ut vinduet, og gå løs på nærmeste sjokoladeplate!

Det eneste problemet med slankekrigen er at det er mange som melder seg på, som ikke tar det alvorlig nok, og dermed dropper å oppdatere etterhvert som ukene går. Kanskje litt økt fokus på slankekrigen kan hjelpe til med at flere folk tar det alvorlig! Tommel opp til Babyverden! 



Som jeg skulle skrevet det selv! Like spennende hver krig, og hver uke når vinnerlag og ukens superslanker kåres!
Og det er jo litt kjedelig med de som ikke er dedikerte nok, men det vil nesten alltid være slik alle steder:) Og det må man jo bare leve med!

Kjempemoro at dette blir lagt merke til, og det gir jo bare enda mer motivasjon til å stå på videre for å nå målene sine og til å være engasjerte i krigen:D
 
Wow! Nå ble jeg mektig imponert!!:D Utrolig bra tenkt av dere!!
Dette er også min 3. krig og jeg digger å delta! Målet er ikke å bli noe slankedronning her inne, men å nå den vekta jeg ønsker på sikt, da er det utrolig flott å ha et lag å være sammen med på veien!

Supert at dere vil motivere oss litt ekstra og gi oss hjelp på veien. Hadde jo vært kjempeflott å hatt noen man kan stille spm, for man lurer veldig på ting når man holde rpå.
 
Back
Topp