Hei alle snupper....

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Dette kommer til å bli langt tenker jeg så da vet dere det...[8D]

Først vil jeg ønske alle nye velkommen og gratulerer sååå mye...Gleder meg til å bli kjent med dere...[:)]

Så vil jeg si at jeg har vært litt fraværende pga mye stress og slikt som har hent her hjemme, så aaaaner ikke helt hvor jeg skal starte...

Men kan jo starte med å si at jeg hadde min "første" kontroll på tirsdag....Legen min var ikke så fornøyd med hCG verdien min så måtte ta en nye en...Den har nå steget til over 3000 så det er jo veldig bra...

Natt til fredag var jeg sjåfør...Måtte opp kl halv 3...[&o] Kan tro det var tøft...Gikk å la meg tidlig i håp om å få minst 4 timer søvn før jeg måtte opp...Heldig meg fikk vel hele 1-1,5 time søvn[&o]...Unger ass[&:]...De har en nese for at ting skal skje.[:-]..

Vel uansett, så kjørte jeg søstern, kusina mi og hennes kjære til gardemoen...Brukte vel tilsammen 3 kvarter...Bor ca 30 unna[:-] Så ble lille Ludvik hentet hjemme hos søstern etter at unga var levert i bhg og skole..(Hadde tenkt å ha Mathilda hjemme men hun ville VELDIG i bhg, så da ble det til det...) Skal være barnvakt i ca 9 dager nå...Deilig å kunne komme seg litt ut...Nå må vi jo nesten...

Så fikk jeg sovet litt etter at sambo kom hjem da...Deeeeilig...[:D]

Ellers så har det ikke skjedd så veldig mye, bare det at Mathilda har vært syk og jeg har vært så sliten og ikke orket såå mye...Har kun vært innpå bare for en kjapp kjapp tur for å se...(ikk avhengig jeg altså[:-])

Men ser ut til jeg får goood tid til uka...Og i morgen, hvis sambo tar med unga til svigermor...Ludvik blir nemlig bilsjuk, så vi unngår det for alt...[8|][8D] Eller så hadde vi vel alle sammen dratt tenker jeg...

Kløøøøør å fortelle svigermor at vi skal ha en til...[8D]

Høres ut som litt av en uke og en tøff start på helgen.
Håper du får slappe av litt resten av helgen og bare nyte at du er gravid og en knall fin HCG stigning! [:D][:D]
klem

ORIGINAL: SunShin

Høres ut som litt av en uke og en tøff start på helgen.
Håper du får slappe av litt resten av helgen og bare nyte at du er gravid og en knall fin HCG stigning! [:D][:D]
klem

Godt du skal ha en roligere uke nå[:)]

Hvorfor må du ta HCG prøver? Du trenger ikke å svare, ble bare veldig nyskjerrig. Men håper uansett på at den stiger, og at alt går bra med deg.
[:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Hvorfor må du ta HCG prøver? Du trenger ikke å svare, ble bare veldig nyskjerrig. Men håper uansett på at den stiger, og at alt går bra med deg.
[:)]

Fælt du lurer da...[8D] bare bra at du spør...[:D]

Første gangen jeg tok hCG prøve nå var bare for å bekrefte fra han sin side pluss det at jeg blødde...Den jeg tok nå av hCG var fordi han syntes den var litt for lav til å være 4 uker tror jeg...Han ville vel at den skulle ha vært rundt 50...

Den har forresten steget til over 3000 nå..så han bør vel være fornøyd med det, eller??? (ringte på torsdag, hvis du lurte på det også[:D][8D][:-])

Back
Topp