hei alle sammen

Pondus

Elsker forumet
Nå som jeg er tilbake fra en deilig ferie starter jeg med å ønske alle nye velkommen og gratulerer med baby i magen.

Endelig er dagen for ul kommet, er veldig spent på hva vi får høre. Gleder meg masse.

Spennende!!_
Må gi oss referat fra UL, etterpå, da[;)]

Referat kommer imorgen. Skal på kontroll etter ul så er det hjem å pakke ut. Men så fort jeg er på jobb imorgen kommer referatet.

Hvordan gikk det på UL da????
Er jo så spent. Tenkte på det i hele dag, og forventa referat når jeg kom hjem!

[:D]

Hun svarer vel når hun kommer på jobb i morra.. (som hun sa[;)])

Er spendt jeg også!![:D]

hehe, jeg ER litt trøtt... Trodde hun skrev dette i går jeg..

At ikke folk kan ha internett hjemme altså!!
[8D]

hehe

Tålmodighet er en dyd, Jandia, men de fleste her har vel mistet den for lengst.

Det gikk veldig bra på ul. Vi fikk se en nydelig og velskapt liten herremann. 10 fingre, 10 tær. Terminen ble fremskyndet med 4 dager, så ny termin her er 02. mars. Vi fikk med bilder av fot, hånd, hode og tissemann som bevis på at det er gutt.

[:D]Så fantastisk ,det er ganske utrolig å se den lille huleboeren. Gleder meg til ul! [:D] Tiden går så sakte...

Ennå to uker til jeg skal på ultralyd, og synes tiden går såååååå sakte... Har ikke kjent noe særlig liv ennå, så spent på om alt er som det skal. Var på privat ultralyd for 5 uker siden da, og da var jo alt helt topp. Bør vel ikke være noe annerledes denne gangen da.... Å, som jeg gleder meg!!!

Tålmodigheten har jeg mista for lenge siden. hehe
Gratulerer med en liten guttemann der inne da!! Så spennende.
Deilig å høre at alt er bra til med den lille...

Tenkt på navn?

[:D]

I KNOW!!!!!!!!

Er jo hundre år til det blir min tur.

åååååååååååååååååååååååååååå

Hvilken dato skal du? Jeg skal den 28.

Ja vi har Sebastian og Gabriel foreløpig. Har ikke bestemt oss helt enda. Men det er jo fortsatt litt tid enda.

Slapp av, Jandia, tiden kommer til å fly til ul timen. Du har forresten time på 5 års dagen til sønnen min.

Jeg skal på ultalyd onsadg 26, to dager før deg.... Tiden går ikke for altså... Har så lyst til å se hvordan lille nurket har det der inne...

Ja det er jo så spennende. Men må si jeg er rimelig nervøs altså.
Hva om det ikke er en baby der inne, men en apekatt eller noe annet...

[8D][8D][8D]

Det er nok en liten baby der inne, så vi får bare se frem til det og glede oss... Men spennende er det. Litt nervøs blir man jo...

Back
Topp