hei alle sammen!!!

mamma_86

Elsker forumet
Hei på dere!!!!

Har savnet dere kjempe masse! Har vært så kjedelig uten dere.... Får vel starte med og si gratulerer til dere som har fått baby(hvis noen har), og gratulerer til dere som har testet positivt(hvis noen har)

Nå er jeg hjemme på perm! Ble lagt inn tirsdag 13 pga svangerskapsforgiftning. Utrolig kjedelig. Nå har jeg liggi på fødeavdeligen på A-hus hørt på alle som har fått en liten en. Gruer meg til det er min tur! Var ikke gøy og høre på. Lille jenta mi veier ikke mer enn ca 1100gram, så ho er nå litt liten. Morkaka gir ikke den næringen den skal dessverre. Lørdagen var kritisk, fikk beskjed tidlig på morningen at nå kunne det skje, men ho er inne enda. Hehe. Deilig egentlig. Nå har de satt som mål og holde ho inne til uke 32.

Skal være hjemme til fredag foreløpig, men håper det blir lengere!!! Er IKKE gøy og ligge på sykehuset. Eneste jeg får lov til er og gå på do, i dusjen og til ultralyden. Måtte gå litt lengere på mandag, og da merket jeg at jeg nesten hadde glemt hvordan det er og gå... Hehe...

Deilig og være tilbake til dere!!!

Klem

Uff det høres ikke noe gøy ut[:(] Du får bare ta det med ro, og håpe at hun holder seg inne i mange uker fremover. [;)]

Vi krysser fingrene for at prinsessa holder seg innendørs mange uker fremover[;)]

Trøsteklem fra Nina

uff da! godt og høre det er bedre med deg nå da[:D]

ønsker deg all lykke videre, og krysser fingrene for at nurke ditt ikke vil ut enda[:)]

kose deg de dagene du er hjemme nå da....
god bedring[:D]

klem.

Uff, det hørtes ikke gøy ut nei. Håper det går raskt fremover nå og at tulla holder seg i ro frem til det er dags[:)]

Uff da.. så trist å høre. Ikke moro å føde såpass mye fortidlig da..
Er jo ganske kjedelig å ligge på Ahus vært der selv.. satte igang fødselen på meg da for jeg fikk ikke svangerskapsforgifting før i uke 38 så det var ikke så farlig... Men det er jo aldri gøy å være på sykehus.

Du får kose deg masse nå når du er hjemme da, kan jo hende du kan bli hjemme litt lenger.
Må du ligge på rom med mange folk eller??? Får du mye besøk så du ikke kjeder deg??

Lykke til med alt iallefall!

Er det ikke godt å være hjemme? Jeg ble innlagt i uke 34, og måtte nesten gråte meg til permisjon. Ille å ligge på sykehuset, tiden går så sakte og det er kjedelig.[:@] Legen lurte på hvordan det skulle gå med meg etter fødselen. Det var jo selvfølgelig ingen problem, da hadde jeg jo dattra mi sammens med meg. Hos meg startet de fødselen i uke 36 og lille Frida var da blitt 2550 gr. Ønsker deg masse lykke til, vet sånn høvelig hvordan du har det. Ta vare på deg selv.[:D]

Håper alt går bra fremover og at den lille ikke vil ut enda [:D][:D][:D].
Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: panterinnen

Uff da.. så trist å høre. Ikke moro å føde såpass mye fortidlig da..
Er jo ganske kjedelig å ligge på Ahus vært der selv.. satte igang fødselen på meg da for jeg fikk ikke svangerskapsforgifting før i uke 38 så det var ikke så farlig... Men det er jo aldri gøy å være på sykehus.

Du får kose deg masse nå når du er hjemme da, kan jo hende du kan bli hjemme litt lenger.
Må du ligge på rom med mange folk eller??? Får du mye besøk så du ikke kjeder deg??

Lykke til med alt iallefall!

Nei. Ligger på rom elene. Lå på fødestue 8... hehe... har hatt besøk hver dag siden jeg ble lagt inn! men er jo kjedelig fordet.

okei.. lå på fødestue12 jeg hvis jeg ikke husker helt feil... Litt i tåka ang det der...
Heldig som får besøk hver dag iallefall, men sikkert helt j**** å ligger der og bare vente liksom!
Får håpe barnet holder seg der inne noen uker til iallefall da.. og at du kanskje kan vente hjemme til det skjer noe...
Er da ikke såååå fryktelig langt fra ski til ahus hvis det skulle skje noe.

de skal holde henne inne så lenge som mulig. Men som de har sagt, jeg går ikke til terminen. Ho får jo ikke all næringen, og er så liten enda. Foreløpig skal jeg gå til uke 32 så framt det ikke blir værre. Så ser de derfra hva som skjer videre

Hei!

Ville bare ønske lykke til , og krysser fingrene for at hun holder seg inne i magen en liten stund til[:)]

Jeg håper at alt går bra fremover , og at hun holder seg inni magen en stund til [;)]

uffda, kjedelig når det blir sånn, men krysser fingrene for at gullet ditt holder seg inne i den varme magen din enda noen uker[;)] du må kose deg og tenke bare på deg selv og nurket nå, og lykke til videre i svangerskapet[;)]

Back
Topp