Hei alle sammen

Froy

Betatt av forumet
Heisann.
Fikk vite i dag at jeg er gravid, og er vel rundt om 4 uker på vei,å venter et barn i april.
Har egentlig ikke prøvd så mye, begynte for 2 mnd siden å snakke om å få barn, så dette gikk veldig fort.
skal skrive litt mer om meg selv senere..syns svangerskapet er veldig ferskt ennda, så vi venter litt med det!:)
ellers var jeg så heldig å få meg midlertidig ansettelse i en butikk i 1 år 80% stilling, skulle jobbe for 2 stk som går ut fødselspersmisjon i november.
Har bare jobbet 1 uke i den nye jobben, men hvordan blir dette i forhold til rettigheter? siden jeg har kontrakt ut november 2010, så kan vel ikke dem "sparke" meg fordi jeg er gravid?skjønner jo at det er litt dumt at vikaren som skal ta over for 2 gravide kvinner blir gravid selv[:-]

Ikke si noe på jobben enda,om du er gravid så er det ingen som har noe med det,bare jobb så lenge du kan(med tanke på den tiden du skal gå hjemme)
Jeg begynner i jobb igjen på mandag etter endt mamma perm og akter ikke å si at jeg er gravid[:D]

Gratulerer og velkommen inn hit![:)] Tror ikke jobben har krav på å vite noe og ikke lov å sparke pga graviditet[:)]

jobben har ikke krav på å vite noe enda:) mener og huske at dem må vite det 3 mnd før du går ut i perm men er ikke helt sikker på den da:) hehe men gratulere og velkommen hit til oss:)

ORIGINAL: Sanoja

gratulerer og velkommen til oss :) jobben må du ikke tenke på. [;)]

Signere denne jeg[:)]

tusen takk for svar.
Da venter jeg til det har gått noen måneder[:D]

gleder meg til åbli bedre kjent med dere, vi har jo en del tilfelles![:)]
klem

heisann:) gratulerer så masse og velkommen inn til oss:)

Back
Topp