Hei alle sammen

Ricci

Første møte med forumet
Jeg er ny her, har lusket litt rundt å kikket på alle som skriver her inne men nå klarte jeg ikke lengre...må bare få si jeg er en av dere [:)]
Om meg da...jo jeg er 35 år (36 i november) har tre barn fra før, 7,9 og 13 år...så det blir en attpåklatt dette, for ikke å snakke om samboer som har to fra før på 16 og 18 så dette blir spennende!

Vi hadde begge trodd vi var ferdige med svangerskap og baby men...hehe...her er vi da...9+5 på vei, termin 2.mars, (mine 3 andre er født i henh.vis februar og mars så jeg holder de samlet [:D]) og er både spente og gruer veldig. Som om det ikke var nok har en jeg veldig rar følelse om at det kan være flere enn bare en der inne. [&:]

Tiden vil vel vise. Har ikke vært på noe kontroll ennå, så vi går spennende tider i møte her [:)]

velkommen!
gratulerer og lykke til i svangerskapet[:)]

Gratulerer så mye, blir spennende med en attpåklatt [:)] ( eller to [;)] ). Velkommen hit til Mars2010 [:D]

Gratulerer så mye[:)] Velkommen hit!

Gratulerer så mye med den lille spiren og velkommen hit [:)]

Gratulerer med spiren og velkommen hit til oss[:D]

Tusen takk for alle hilsener. Jo da det blir spennende med en attpåklatt og også legetime UL. Når jeg nå først har skrevet her så blir det vel så jeg fortsetter....[:)]

Ønsker alle lykke til.

Så spennende, da er jo du skikkelig erfaren da[;)]. Velkommen hit[:D]

ORIGINAL: pineapple

Gratulerer så mye med den lille spiren og velkommen hit [:)]

Gratulerer [:D]
Høres ut som den lille kommer til en stor og flott familie [:D][:D]

Back
Topp