Hei alle sammen.

Hanne22

Andre møte med forumet
Jeg er ny her og ville bare si hei.Jeg fikk endelig positivt svar på testen for en uke siden.Tok faktisk 4 stk.Klarte ikke stole på dem....sikkert å overdrive veldig , men...Er vår første.Tenkte bestille time hos legen snart.Har masse menslignende smerter.Men det er visst helt normalt etter det jeg har lest.Har termin i slutten av mars etter terminkalkulatoren.

Hei og velkommen! GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg hadde det akkurat sånn jeg også... tok vel 6 tester eller noe før jeg turte å slå meg til ro med tanken at jeg var gravid... hehe... har du prøvd lenge? Lykke til ihvertfall.... kanskje vi har termin samtdig? Jeg venter min første ca 27/3 [:D]

Hei hei.
Så morro-jeg venter den 28 mars jeg da.Nesten likt det da.Bestilt time hos legen i dag.Skal dit den 4 august-på selveste bursdagen min og greier.
Lykke til videre med svangerskapet da[:D]

Hei! Ja, det får en si.. det var kjempenærme hverandre da [:D] Så morsomt? Hvor gammel er du? Er dette din første? he he, ikke meningen å lage et kryssforhør her.. ble bare veldig glad for at det var en til som var så nærme meg i termin.. og muligens alder. Jeg venter min første, er 23 og bor i Oslo! [:D] Tenk deg så gøy da!! Vi blir mars- mammaer! [:)]

Masse lykke til på legesjekken!

Stor klem

Hei Hanne22!

Jeg har termin samme dag som deg...

Back
Topp