Hei alle sammen

Mammatetresnart

Glad i forumet
Hei på dere alle sammen.. Hvordan har dere det på denne hærlige dagen.. Klem Folla

hei.

jo her det kjempe bra. her skinner solen og er nesten helt vind stille, hvet ikkje hve det er men de siste dagene har eg ikkje orket det varmen har sittet mye inne.

Med deg da?

klem[:D]

Heihei![:D]

Bare bra, akkurat nå synes jeg det er så rart å være gravid,
når jeg snakker med folk, vet de jo ikke at jeg er gravid...
har bestemt oss til å vente med å si noe før det vises,
men er jo egentlig ganske vanskelig!

Nyter dagen!

Hei så bra at dere oxo har det hærlig...[;)]  her er været overskyet. Har vaska litt hus, og nå snart skal jeg på apoteket å kjøpe folat og noen andre vitaminer som er godt for me nå

Takk, bare bra. Bor i Nederland og her er det over langt over 30 grader, så sliter litt med varmen. Men skal ikke klage[;)]. I stua mi er det 29,5 grader akkurat nå. Prøver å få i meg nok drikke, ellers er formen bra, og en strålende dag!!!![:)]

oi.. det var varmt nok det ja.. Du får finne ei balje med vann å avkjøle bena dine i... eller ta en tur i bassenget.. klem

hei tuttlings..Sola har endelig kommet hit oxo, men det er litt varmt for meg i dag. Det er ikke ett vind pust i mils omkrets.Ha en fin dag videre

Ja, er sinnsykt varmt her og! Deilig synes jeg! I morgen skal jeg på stranda å bade og avkjøle meg litt![:)] Ha en fin dag videre du og!

ok takk for det. Kanskje ta meg en tur i pir badet jeg da..... Spørs på været. Hvor kommer du fra

Oslo! Bor midt i kaoset. Masse folk,biler,eksos,stillestående luft og varmt. Herrrrligt![:)] Er som å være midt i en europeisk storby nå på sommeren. Du? Trondheim? Trives?

Her er alt bare digg [:)] Solskinn og alt er bare fryd og gammen. Fikk litt lyst på is nå da..hmmm sommer-is[:D]

Jeg koser meg også! Jeg og mannen min overrasket alle da vi giftet oss i all hemmelighet i går, så jeg er nygift og lykkelig!

Gratulerer igjen Heather [:D]

ORIGINAL: Heather

Jeg koser meg også! Jeg og mannen min overrasket alle da vi giftet oss i all hemmelighet i går, så jeg er nygift og lykkelig!

Oioioi, GRATULERER MASSE!!!!

Tusen takk for det, Nesing, Neener og mille! Familiene våre ble ikke altfor snytt heldigvis, når de fikk summa seg så var de veldig glad på våre vegne! Kom nettopp hjem fra middag hos dem, de hadde ordna med bryllupskake og blomster, ganske stas!

Det er utrolig moro å motta alle gratulasjonene og reaksjonene fra venner og famile- og tenk: om litt over 6 uker kan vi forhåpentligvis spre en enda større nyhet! Dette ga absolutt mersmak!

Heheh det må være ganske kjekt å komme med slike overraskelser [:D] Bra familiene deres ikke
ble snytt da! Jeg ble heller ikke snytt [;)]

ORIGINAL: Neener

Heheh det må være ganske kjekt å komme med slike overraskelser [:D] Bra familiene deres ikke
ble snytt da! Jeg ble heller ikke snytt [;)]

Phew, godt å høre- Neener [;)] 

Grattis med giftemål [;)][;)] stilig da..
I trondheim er det fin vær no..Slapper helt av på verandaen. Heldigvis er det stilt og rolig her. Bor utenfor tr.h

Varmt vær her i Stavanger. Men sitter inne og kjeder meg grenseløst på jobb. Har ingenting å gjøre! [:'(]
Heldigvis er det snart ferie..da drar vi til London [:D] wuhuu

Back
Topp