Hei alle sammen

milla78

Betatt av forumet
Hei alle gravide[:)][:)][:)] Lurer litt på en ting,sover dere godt om natta? Litjpia mi har vært så urolig i magen at jeg har nesten ikke sovet på 2 dager.. magen er oppblåst og hard, og det er ubehagelig å snu seg....Er 23 uker på vei nå snart,det e vel vanlig å kjenn mer og mer bevegelsa sikkert..
En ting til,ska te jordmor snart...e det vanlig at far til barnet e med?

Koz og klem

Veldig varierende nattesøvn her i gården... I natt har det vært heller dårlig...[:@]

Mannen min har vært med på ul og på en jordmortime. Jordmortimen syns han var ganske bortkasta foreløpig, men har planer om å bli med mer når det nærmer seg fødselen. Og det syns jeg er helt greit! Men jeg veit at noen jordmødre kanskje er flinkere med ferdre, f.eks. Yakine sin... Tror egentlig mannen min kunne hatt bruk for en time alene hos jordmor, jeg! De burde fasktisk hatt litt oppfølging de også, spør du meg!!

hei:)
jeg sover helt elendig om natta, har mye med halsbrann og idiotonger på moped uten potte, men sovner ca i 3 tia våkner et par tre ganger midt på natta og står opp i 10-11 tia om jeg får sove så lenge... så er jeg trøtt hele dagen[:D]

Back
Topp