Hei alle sammen!!

Cathee

Gift med forumet
Nå er jeg endelig ferdig til jul, bare å pynte tre`et som står igjen, og det er bare kos [:D] Har rundt vasket hele leiligheten, og det skal bli deilig å sette seg ned ikveld med gløgg [:)]

Håper alle dere har det bra, og får en fiiiin jul [:)] Jeg gleder meg som en unge til julaften nå!!!! [:D][8D] Med god mat, og PAKKER!!! [:D][:D]

Har dere kommet langt med juleforbredelser eller er dere også ferdige?

Anywho, GOD JUL TIL DERE OG FAMILIEN DERES SNUPPER!!! [:D][8D]

Julesmask!! [;)]

Står igjenn litt vasking og rydding. Ellers er det bare juletree og pyntinga ijenn:p Har baket masse og fått færdig alle julegavene!! Sukk var på tide synst eg og bli færdi med gavene:p Tar sin tid og tørr ikkje regne i hop hvor mye som har gått til gaver asså!:S

GOD JUL TIL ALLE DERE HER INNE OG FAMILIEN DERES!!

ORIGINAL: mybabygirl07

Står igjenn litt vasking og rydding. Ellers er det bare juletree og pyntinga ijenn:p Har baket masse og fått færdig alle julegavene!! Sukk var på tide synst eg og bli færdi med gavene:p Tar sin tid og tørr ikkje regne i hop hvor mye som har gått til gaver asså!:S

Det er godt det ikke bare er meg som ikke tør å regne sammen [&:] det går skummelt mye penger til julegaver......off orker ikke tenke på det engang [&:][&:][&o]

Ska ta vasken på Lørdag tenkte eg. Har tatt lister, vinduer å kjøkkenskap så har begynt litt. Ska ver her på julaften så da har eg ventet med siste rest.
Har et par pakker igjen o, men regne me eg får d gjort i morgen. Har tatt d me ro denne julen.

Go jul og godt nyttår te deg o[:)]

Glede meg te å åpne alle pakkene te gullet mitt!!! Ingenting så e kjekkere en masse babyting[:D]

Back
Topp