hei alle sammen:)

emk23

Forelsket i forumet
hei jeg mase sikkert mye her inne men må likevel! jeg var hos legen om tirsdag og hun fant ikke hjertelyd på fosteret... burde hun ikke det da?

har hatt 6sa før min datter kom alle før 12uke,men nå er jeg selvfølgelig redd for ma... siden legen ikke fant hjertelyd. (hun lette ikke lenge heller men) bare lufter meg litt og tar i mot svar med takk. god helg alle sammen

Sah Ikkje legen noe da hun Ikkje hørte den??????
Om det var normalt, OSV...????

jo hun sa jeg ikke sulle bli redd,men med de andre har jeg hørt den i uke 12... nå er jeg jo 15ker. blir litt bekymmret. er ma vanlig vet du det?

Sorry, Men Jeg er til og med usikker må hva forskjellen på en MA og en SA er, Såh er nok liten hjelp og få her.
Men da jordmoren hørte på hjertelyden her, Hørte hun faktisk at det var full aktivitet der, Før at hun hørte hjertelyden.
Men fikk høre hjertelyden......
Men dersom hun sah at du Ikkje skulle bekymre deg har hun vel sikkert hørt at det var styr der..... [:D]

hmmmm får vel bare vent til jeg skal på ul om 12dager:) håper alt er bra hvertfall. takk for svar

Min jordmor sa at det ikke var alltid de "fant" hjertelyden, jeg var hos ho første gang da jeg var ca. uke 15..
Det var visst ingen grunn til bekymring om vi ikke fikk hørt den.. (nå var vi heldige og fikk høre den...)

Håper du snart får høre hjertelyden til babyen din!! (å forresten, bare "mas"[;)])

Min jordmor sa at det ikke var alltid de "fant" hjertelyden, jeg var hos ho første gang da jeg var ca. uke 15..
Det var visst ingen grunn til bekymring om vi ikke fikk hørt den.. (nå var vi heldige og fikk høre den...)

Det har legen alltid sagt til meg også... For min del var det litt vanskelig å finne den i begynnelsen denne ganga, fordi babyen gjemte seg så godt, men nå hører jeg den klart og tydelig hver gang. Skjønner godt at du er bekymra når du har hatt så mange sa, men vi krysser fingre og alt vi har for at det skal gå bra denne gangen!!![:)]

Trur det er veldig forskjellig om du kan høyre lyden eller ikkje, eg fikk høyre min i uke 13 og fant den med ein gang, men trur ikkje det går ann å høyre om den ligge gjemt.

Når du har  hatt 6 SA har du jo krav på masse oppfølgning med UL etc.
Har du vært på UL enda i dette svangerskapet ?
Jeg er 11 uker og noen dager (se ticker) nå og har til nå vært på UL 2 ganger (1 planlagt og 1 haste) og skal på UL 2 ganger til før den obligatoriske i uke 18/19 ca.
Jeg har 'bare' mistet 3 ganger før.
(Har ikke vært hos jordmor enda jeg, skal på onsdag så foreløbig har vi ikke prøvd å finne hjertelyd hos meg. Men jeg har jo sett hjertet dunke på UL da)

Back
Topp