hei alle sammen

lillemæj

Glad i forumet
kanskje jeg melder meg inn i oktoberklubben [;)] har fått termin 2.oktober foreløbig å er gravid for første gang.. spennende.. men har mye stikking i magen å det bekymrer meg veldig, vet dere hvor normalt det er? fikk ikke time hos jordmor før 24.mars, syns det er så leeeenge å vente når man bare går rundt å er bekymret..

Hei

Velkommen hit og gratulerer så mye[:D]

Hei!
velkommen og gratulerer!
stikkinger er helt normalt. tror de fleste har det. og såkalte mens-murringer. Det er livmora som begynner å vokse/forberede seg. [:D]

hadde masse mens-murringer i første svangerskap. og stikkinger også. nå har jeg ikke hatt mens-murringer i det hele tatt, bare stikkinger.

Lykke til med den lille!

Heihei!
Velkommen til oktoberklubben, og gratulerer så masse med svangerskapet. [:)]
Tror heller ikke du skal bekymre deg. Har hatt det sånn jeg og. [;)]

Velkommen til oktoberklubben!
skjønner at du synes det er veldig lenge å vente til 24. mars.
Man kan kjenne mye rart i kroppen når man blir gravid, og det er veldig lett å bli redd for at noe er galt. Men det du beskriver virker ganske normalt. Det som er viktig er å ha tro på at alt er bra, slappe av, og kose seg med   graviditeten (det går som regel bra!).
Lykke til.

Marit 63[:)]            

Heia! Velkommen til deg & gratulerer! Ganske ny her selv, og har termin rundt 10. oktober trur jeg...hm.. Stikkinger er normalt hadde det i første svangerskapet jeg og [:D] Nå som du ser at det er endel som svarer det samme kan du nok bare slappe av.  [:)]

ja, var hos legen i dag.. har lest så mye om svangerskap utenfor livmora, skremt meg selv litt :) men han sa at alt var som det skulle, heldigvis..

Back
Topp