Hei, alle sammen!

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Hei, alle sammen!
Jeg fikk positiv test i dag, etter å ha prøvd å bli gravid i to måneder! Det føles helt fantastisk! :D

Jeg vil jo holde meg litt "anonym" enda, siden det ikke akkurat er allmennkunnskap at jeg er gravid. Det er jo utrolig tidlig enda, så alt kan jo skje - men jeg er positiv enn så lenge!

Jeg bor i Trondheim, og har ett barn fra før - ei på 10 år.
Da jeg var gravid med henne var jeg veeeeldig aktiv her på babyverden, og jeg syns det var så kos med det fellesskapet man fikk i terminklubben! Flere av dem har jeg som bekjente enda - og det har vært gøy å følge barna deres helt til nå! :D

Hvem er dere da? :D

Klem!

Gratulerer - og velkommen i gjengen :)
Jeg er og en gammel traver men har levd med dette nicket en stund så har vel litt anonymitet igjen :bag:

Takk, dere! :D

Sjansen for at jeg møter noen som kjenner meg igjen her er vel uansett ganske liten! :b Og OM det er sånn, så får det bare være! haha! :D

Hei, alle sammen!
Jeg fikk positiv test i dag, etter å ha prøvd å bli gravid i to måneder! Det føles helt fantastisk! :D

Jeg vil jo holde meg litt "anonym" enda, siden det ikke akkurat er allmennkunnskap at jeg er gravid. Det er jo utrolig tidlig enda, så alt kan jo skje - men jeg er positiv enn så lenge!

Jeg bor i Trondheim, og har ett barn fra før - ei på 10 år.
Da jeg var gravid med henne var jeg veeeeldig aktiv her på babyverden, og jeg syns det var så kos med det fellesskapet man fikk i terminklubben! Flere av dem har jeg som bekjente enda - og det har vært gøy å følge barna deres helt til nå! :D

Hvem er dere da? :D

Gratulerer! Og velkommen tilbake :happy:

Hei og velkommen! :) Og gratulerer!
Jeg er 26 år, har en gutt på 2,5 år fra før. Var mye inne på forumet den gang, og syns det var veldig kjekt med terminforum den gang også :)

Gratulerer og velkommen! Jeg har en gutt på 4 år fra før, men da var jeg aktiv på mammanett forumet og ikke medlem her. Meldte meg inn her fordi det er helt dødt i mitt gamle forum. Liker meg godt her så langt, gøy å møte andre i samme situasjon! :D

Back
Topp