Hei alle sammen

Stinamor83

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.
Veldig kjekt å endelig presentere meg. Har vært litt usikker på hvordan dette fungerer. Har derfor brukt litt tid på å bare observere

Jeg er gravid med mitt 4 barn.
Mine 3 barn begynner å bli store. Så dette er en skikkelig attpåklatt.. hihi.. men.. alle gleder seg så dette blir stas

Har tett oppfølging med ultralyd pga blødninger som skyldes forranliggende morkake. Noen som har erfaring med dette ?

I går (uke 14 ) antydet gynekologen kjønnet
Hmm... kan jeg stole på det i uke 14 ?
Er jo sååå giret på å handle inn litt..

Termin 17 mai foreløpig
Johooo...

Hei alle sammen.
Veldig kjekt å endelig presentere meg. Har vært litt usikker på hvordan dette fungerer. Har derfor brukt litt tid på å bare observere

Mine 3 barn begynner å bli store. Så dette er en skikkelig attpåklatt.. hihi.. men.. alle gleder seg så dette blir stas

Har tett oppfølging med ultralyd pga blødninger som skyldes forranliggende morkake. Noen som har erfaring med dette ?

Termin 17 mai foreløpig
Johooo...
Hei og velkommen ❤️
De kan vel se kjønn fra uke 13 trur eg, men alltid lettere og se gutter enn jenter. Var på tul sjøl på mandag 13+3 og legen mente det så mistenkelig ut som en gutt.
Regner med det er en liten pjokk inni der da. Var ikke noe problem og se tuten hehe

Legen min mente også på at det var gutt
Venter nok til neste ultralyd før jeg begynner å handle noe.. skal tilbake om 2 uker.

Vanskelig å vente....

Hei alle sammen.

Termin 17 mai foreløpig
Johooo...

Velkommen og gratulerer :)

Velkommen til oss:happy: Så gøy med 17 Mai baby. Jeg skulle gjerne ha født før 17. Men redd jeg må feire som en hval :hilarious:

Gratulerer og velkommen ❤️

Velkommen tll oss :) og gratulerer så masse!!
Er en flott gjeng her inne, så bare å hive seg med i samtalene :)

Gratulerer så mye og veldig hyggelig med en til som venter 4.mann! Her har vi fått bekreftet at vi venter en gutt.

Back
Topp