Hei alle sammen :)

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Hei hei :)
Sniker meg inn her da Jeg fant ut i dag tidlig at jeg er gavid med nr 2, etter prøving siden oktober [emoji4] har en gutt på 3 år fra før[emoji173] har PCOS så føler meg kjempe heldig!
Ifølge terminkalkulator så er termin 8 Desember [emoji4] aner ikke hvordan jeg regner ut hvor langt jeg er på vei.. det stod 1-2 på testen, men den kalkulator greia står det 4+3? (første dag i siste mens var 27 februar)
8312215ec99509e42254376f23ef2b6b.jpg

Gratulerer og velkommen! :)

Du vet ikke når du hadde EL? Jeg hadde første dag i siste mens 26. februar men vet at jeg hadde EL på CD18, jeg har derfor tatt utgangspunkt i EL og er 4+1 :)

Hvis du ikke vet når du hadde EL tar du utgangspunkt i første dag i siste mens og da stemmer 4+3 :) På noen slår ikke digital ut på 2-3 uker før midten/slutten av uke 5. Det kan jo også hende du har hatt EL senere, hvis du ikke vet. Den regner fra befruktning, så du må legge på 2 uker på det testen sier.

Gratulerer og velkommen! :)

Du vet ikke når du hadde EL? Jeg hadde første dag i siste mens 26. februar men vet at jeg hadde EL på CD18, jeg har derfor tatt utgangspunkt i EL og er 4+1 :)

Hvis du ikke vet når du hadde EL tar du utgangspunkt i første dag i siste mens og da stemmer 4+3 :) På noen slår ikke digital ut på 2-3 uker før midten/slutten av uke 5. Det kan jo også hende du har hatt EL senere, hvis du ikke vet. Den regner fra befruktning, så du må legge på 2 uker på det testen sier.

Tusen takk!
Siden jeg har PCOS er det veldig usikkert da det varierer veldig..
første dag i siste mens var 28 februar så må nok stemme at jeg er 4+4 idag... synes det bare er veldig rart [emoji23]
Tusen takk for svar[emoji4]

Tusen takk!
Siden jeg har PCOS er det veldig usikkert da det varierer veldig..
første dag i siste mens var 28 februar så må nok stemme at jeg er 4+4 idag... synes det bare er veldig rart [emoji23]
Tusen takk for svar[emoji4]

Da ville jeg gått ut fra første dag i sist mens, ja :)

Back
Topp