hei alle sammen

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Ville bare høre hvordan alle har det jeg.
Er formen bra?
Gleder dere dere eller gruer dere dere? dere hehe
J gleder meg masse, vil ha go gutten in ut nå... men stakkar liten han må jo få bli "ferdig" først...

har der ordnet d som skal ordnes da?
J er for d meste ferdig j=) litt godt å da, blir jo ganske dyrt,
allefall når man skal ha alt nytt.

Åååå...er så absolutt klar..... MEN..lenge til april....huff og huff!!

Jeg er kjempeklar. Er så lenge å vente syns jeg. Begynner å bli tungt også nå, så han må bare komme!! Jeg venter nr 2, så jeg har vel det meste klart tror jeg. Har ikke helt oversikten siden han ikke har fått seg eget skap enda. Men det kommer det kommer!!

gleder meg masse... det er ikke lenge igjen nå.. tiden flyr og vips så er vi mammaer...
her er endel klart, men mangler litt enda.. greit å ha litt å pusle med mens man venter da...[:D]

Her er alt bare bra, alt er ferdig til den lille kommer!
Skal på ny ul på tirsdag, så det blir spennende! [:D]
Er ei stund til april enda, men håper på å få i mars, siden terminen min er 1. april, så blir det ikke såå lenge til å vente! [8D]

begynner å få ting i orden nå. kan komme før påske har termin i påskeuka

Formen er helt grei.

Har ikke noe klart ennå. har kjøpt litt og så venter jeg på at søstra og svigerinna mi skal komme med det jeg skal arve. Men det tar tydligvis tid.

Er veldig klar for å møte bebisen min nå.. men den må få noen uker til inni der... virker jo å trives så.. Hehe [:D] Men gruer meg også... aner ikke hva jeg går til, har liksom ikke helt kontroll over situasjonen.. og DET skremmer meg. hmm.. noen andre?

Men skal bli deilig å endelig få bli mamma da [:D]

Jeg bare gleder meg! Men samtidig synes jeg ikke det haster, har endel å ordne med først. Er jo litt kos og gå her med en sparkende mage også, synes jeg, men det er litt vanskelig å konsentrere seg om andre ting (jobben og resten av verden).

Er veldig klar for å møte bebisen min nå.. men den må få noen uker til inni der... virker jo å trives så.. Hehe Men gruer meg også... aner ikke hva jeg går til, har liksom ikke helt kontroll over situasjonen.. og DET skremmer meg. hmm.. noen andre?

Men skal bli deilig å endelig få bli mamma da

gruer meg egentlig ikke, men såklart er d litt skremmende for oss som venter vårt første og ikke vet hvordan noe foregår=)
Men er jo dette vi er laget for, og laget for at vi skal takle alt som skjer, både ang fødsel og hvordan d blir å komme hjem med en hjelpeløs liten skapning=)

Å, ja, vi glede oss så utrulig mykje!!! Kan ikkje påstå at vi har alt klart, vi skal flytte, og først når vi har flytta kommer vi til å begynne å kjøpe ting og tang. Ingen vits i å gjøre flyttelasset større enn d allerede e... Så vi får håpe småen ikkje kommer før tidlig! [;)] Bank i bordet!

Hei[:D]
Sjøl om dette er andremann så føler eg at det e litt som gjenstår.. Eg har ei jente fra før, og kjem det ein gutt nå, så må mesteparten av klea byttas ut, plutselig ingen å arve av... bare jenter i familien min. Gruer meg nesten meir te fødselen denne gangen eg... E det normalt da??
meir redd for setefødsel. så blir det det så vil eg ha keisersnitt.. trur eg... ?
Formen e stort sett bra. Har bekkenløsning, og har liggi heile denne veka med en sterk forkjølelse (værste eg har vært borti..) 

Jeg føler meg ikke helt klar enda.. men så fort jeg har fått alt utstyret på plass er jeg klar. Gleder meg kjempe mye til gutten min kommer. Er min første, så det skal bli spennende. Jeg syns det er litt skremmende siden det er den første og jeg er så ung. Men jeg er også veldig spent på hvordan det kommer til og gå. Det og bli mamma er en rar tanke for meg.

mye delte tanker omkring dette her.. litt årleit å dele d med andre da..
Tody: j tror faktisk d er normalt å grue seg mer til andremann, for da vet man hvor vondt d var første gang, selvom man ikke skal samenligne, og ingen fødsler er like..
Theee: hvor gammel er du da?

Back
Topp