Hei alle sammen!

Masa90

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Jeg tok en graviditetstest Idag, bare for å sjekke om jeg var gravid, da vi har prøvd en stund. Den var svak positiv! (Termin tror jeg blir mellom 16-18)Tingen er at jeg føler meg ikke gravid i hele tatt! Har vært gravid før og følte det allerede 1 uke etter eggløsning. Hadde mange symptom osv!

Nå har jeg ingenting! Ikke murringer, ikke trøtt,kvalm, ømme pupper, metall smak i munnen osv!

Flere venniner sier: Du vet at du er gravid lenge før du tar testen.
Flere så har det sånn?

Helt likt her. Ikke engang ømme pupper, men testen er positiv! Så gratulerer og nyt symtomfrie dager!!

Takk! Jeg bør nyte det! :) bare veldig annerledes enn sist! Hehe!

Gratulerer :-)

Jeg tok en graviditetstest Idag, bare for å sjekke om jeg var gravid, da vi har prøvd en stund. Den var svak positiv! (Termin tror jeg blir mellom 16-18)Tingen er at jeg føler meg ikke gravid i hele tatt! Har vært gravid før og følte det allerede 1 uke etter eggløsning. Hadde mange symptom osv!

Nå har jeg ingenting! Ikke murringer, ikke trøtt,kvalm, ømme pupper, metall smak i munnen osv!

Flere venniner sier: Du vet at du er gravid lenge før du tar testen.
Flere så har det sånn?

Bare nyt det! :) Jeg har plutselig null symptomer i dag, etter en uke med en del magegreier. Så måtte ta en test for å være sikker på at jeg fortsatt er gravid. Alt er i orden! Så skal bare slappe av med at jeg føler meg helt frisk! :)

Ikke mye symptomer her heller, bare litt oppblåst:)
Sånn var det sist gang også, og jeg haddeet fantastisk svangerskap :)

Gratulerer og nyt det. Jeg er som deg og elsker det:)

Gratulerer! Jeg har i tidligere svangerskap og dette både kjent det på kroppen før test og ikke kjent det så tror bare det et slik at hvert svangerskap er forskjellig, iallefall for min del

Back
Topp