Hei alle sammen!

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Da er det på tide å si ordentlig hei og å introdusere meg selv ;) Jeg har sneket på dere en liten stund allerede, men siden det er først i dag vi har skrevet IVF-søknadspapirene, føler jeg at jeg nå endelig offisielt kan flytte inn hit.

Jeg er en jente på 27 år og min mann er 41. Vi har vært sammen i 7,5 år, gift i halvannet år og har prøvd på førstemann cirka like lenge (sept 13). Jeg ble gravid i pp 2, men mistet i januar 14 (12+6). Siden har de positive testene uteblitt fullstendig. Jeg har veldig uregelmessige sykluser og har fått påvist PCOS. Jeg har nå tatt tre enkle pergokurer foreløpig uten resultat (9 dpo i siste pergo-pp nå), og vi skal prøve Femar mens vi venter på IVF hvis det heller ikke nå klaffer. Så innerst inne håper jeg jo at det setter seg en spire mens vi venter på IVF, men hvis ikke er det godt å allerede stå i kø :)

Jeg har vært aktiv på BV cirka helt siden jeg ble gravid, spesielt på FS etter at jeg mistet, så jeg kommer vel til å lage meg en dagbok her også etter hvert. Dere virker som en herlig gjeng, og jeg gleder meg til å bli litt "ordentlig" kjent med dere og denne nye, litt skremmende, verdenen. :)

Velkommen som "offisielt" medlem hos oss :D
Får håpe at besøket her hos oss blir kortvarig, og at det klaffer med Femar.
Uansett skal det bli spennende å følge dere på veien til en baby :)

Håper du blir gravid i køen vennen! ❤️

Velkommen som "offisielt" medlem hos oss :D
Får håpe at besøket her hos oss blir kortvarig, og at det klaffer med Femar.
Uansett skal det bli spennende å følge dere på veien til en baby :)
Velkommen Enkefalos:-) Håper du blir gravid i køen!!
Velkommen! Håper dere får det dere ønsker dere raskt :)
Håper du blir gravid i køen vennen! ❤️
Tusen takk for hyggelig velkomst :D <3

Håper det klaffer for dere i ventetiden frem til forsamtale og alt det andre! Det hadde vært fantastisk og moro. Håper du vil trives her inne blant de fine damene. Jeg hører egentlig ikke til her lenger ettersom jeg ikke skal gjennomgå flere forsøk, men jeg klarer ikke å slippe helt taket i damene her inne og blir like intenst glad hver gang en av dem endelig får fullklaff. Satser på at ditt opphold her inne blir kortvarig! :)

Velkommen! Jeg er ny her selv, ble henvist i oktober og starter med første forsøk i disse dager.

Lykke til :-)

Velkommen! Krysser fingre for deg :-)
Håper det klaffer for dere i ventetiden frem til forsamtale og alt det andre! Det hadde vært fantastisk og moro. Håper du vil trives her inne blant de fine damene. Jeg hører egentlig ikke til her lenger ettersom jeg ikke skal gjennomgå flere forsøk, men jeg klarer ikke å slippe helt taket i damene her inne og blir like intenst glad hver gang en av dem endelig får fullklaff. Satser på at ditt opphold her inne blir kortvarig! :)
Velkommen! Jeg er ny her selv, ble henvist i oktober og starter med første forsøk i disse dager.

Lykke til :-)
Så spennende "Flyttet" nettopp inn her igjen etter en MA i forrige uke ( det var vårt første prøverørsforsøk)❤️masse lykke til❤️
Tusen takk <3 :)

Velkommen til oss :)

Back
Topp