Hei alle sammen :-)

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Heisann alle sammen :-) Kommer inn hit jeg da vi er blitt henvist til ivf :-) Jeg er 32 år og mannen like gammel, vi giftet oss i november :-) Vi har vært prøvere i 13 mnd, og har hatt 1 sa og 5 kjemiske så langt..
Har fått beskjed om at vi skal inn til samtale i slutten av februar evt starten av mars :-) Vi er ferdig utredet, og har ikke funnet noen feil med hverken meg eller mannen så diagnosen ble uforklarlig barnløshet. Gleder meg til å begynne på denne prosessen nå :-)

Heisann alle sammen :) Kommer inn hit jeg da vi er blitt henvist til ivf :) Jeg er 32 år og mannen like gammel, vi giftet oss i november :) Vi har vært prøvere i 13 mnd, og har hatt 1 sa og 5 kjemiske så langt..
Har fått beskjed om at vi skal inn til samtale i slutten av februar evt starten av mars :) Vi er ferdig utredet, og har ikke funnet noen feil med hverken meg eller mannen så diagnosen ble uforklarlig barnløshet. Gleder meg til å begynne på denne prosessen nå :)
Lykke til! Hvor hører du til? (Hvis du vil si det da :) )

Masse lykke til!!

Jeg som deg hadde mistet like mange ganger før jeg kom på riksen. I mellomt den mens vi ventet så falt samboers antall slik at vi fikk icsi. På meg fant de ingen årsak til hvorfor jeg mister så tidlig, men de fant antistoff syndrom som kunne ha spilt inn senere. Dessverre fortsatte jeg å miste selv om vi hadde kontrollert befruktning, så jeg tok kontakt med klinikk I Hellas for å sjekke infeksjoner. De fant en infeksjon og gått på antibiotika for det. Så nå skal jeg starte opp på 3 og siste icsi forsøk. Og med prednisolon denne gangen sattser jeg på at det blir suksess. Masse lykke til. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre :)

Velkommen :)

Jeg som deg hadde mistet like mange ganger før jeg kom på riksen. I mellomt den mens vi ventet så falt samboers antall slik at vi fikk icsi. På meg fant de ingen årsak til hvorfor jeg mister så tidlig, men de fant antistoff syndrom som kunne ha spilt inn senere. Dessverre fortsatte jeg å miste selv om vi hadde kontrollert befruktning, så jeg tok kontakt med klinikk I Hellas for å sjekke infeksjoner. De fant en infeksjon og gått på antibiotika for det. Så nå skal jeg starte opp på 3 og siste icsi forsøk. Og med prednisolon denne gangen sattser jeg på at det blir suksess. Masse lykke til. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre :)
Tusen takk for at du forteller om dine erfaringer :-) Håper virkelig at dette forsøket får en lykkelig slutt for deg og at spira sitter hele veien til deg nå :-) Jeg har en kronisk betennelse i en hæl, tror det medvirker til at jeg mister hele tiden da senkningen min alltid ligger på 25-30 og immunforsvaret jobbet konstant så håper jeg får prøve prednisolon :-)

Back
Topp