Hei alle sammen

*Laila*

Forumet er livet
Nå er det vel ca ei uke siden jeg har vært inne her.Tenkte bare å fortelle at i dag er jeg halveis,så noen uker fremover så må jeg ta det ekstremt rolig og ligge mye,for å ikke belaste livmorhalsen så mye,så det er derfor jeg ikke har vært inne på nettet så mye  siste uka.Alt går bra foreløbig,skal på ny UL til mandag for skjekk av livmorhalsen.Har det skjedd noe nytt her inne siste uka da?

[:D] Heisann! Kjekt å høre at alt står bra til meg deg!! [:D]
Ikke så mye nytt, bortsett fra at vi alle har slitt med å komme inn [:@]
men det innlegget ditt var veldig laaaangt!! (ikke langt i ord da...)
tror du må legge tikkerene din eunderhverandre slik at de ikke tar så laaang plass!!
Det har jeg gjort![;)]

ah der er du jo..hehe jeg som har sendt pm til sollise å greier!
godt at alt er i orden,å selvsakt må du ta det helt med ro!

vi var litt bekymra her en stund ser du,ingen tegn til deg el kathrine etter ul sin.men nå er jo alt i den sjønneste orden[8D]

noe nytt....tja vi skaravler i vei om alt å ingenting,å den store begivenheten i dag er at kathrine skal ha en gutt(som du sikkert har fått med deg)å at jeg har fri i kveld[:D]

Lurte litt på hvorfor det var sånn[8|]for det var ikke så langt sist jeg logget meg på[8|]

Alt i orden her stardust[:D]Mamma er her å passer på[;)]og hun liker ikke at jeg sitter mye inne på datan,for da må jeg sitte.Hun vil helst at jeg skal ligge mest mulig,og det  sa jo legen også da,så jeg får heller komme sterkere tilbake [;)]

ORIGINAL: Laila76

Lurte litt på hvorfor det var sånn[8|]for det var ikke så langt sist jeg logget meg på[8|]

De endra på ting her inne på søndag...
du må bare gå inn på min profil og trykke enter mellom tikkerene dine og så oppdater!! [:D]

det er godt at moren din er der å passer på deg,bare hun lar deg slippe til på pc innimellom[:D]

Ja, vi må jo får vite hvordan det går med deg, om alt er bra osv!!! [:D]

Å ja må innom en gang i blant[;)]

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Laila76

De endra på ting her inne på søndag...
du må bare gå inn på min profil og trykke enter mellom tikkerene dine og så oppdater!! [:D]
Takk for tipset[;)]nå er det gjort[;)]

Der fikk du ordna det[:D] 
Hurra for oss smarte, *knis*, datagenier!![;)]

Back
Topp