Iselin2
Forelsket i forumet
For ett par dager siden skrev jeg ett innlegg om tannverk. 
Jeg har fortsatt tannverk, på 6 dagen. Har fått penicilin, en ny en (den jeg fikk først var ikke den beste mot akkurat det), og idag var jeg hos tannlegen igjen og skrapte ut størkna blod og betennelse. Betennelsen har satt seg helt ned i kjeven, og smertene ville sitte i hvertfall ett par dager til..
Magen min er helt ødelagt etter ei helvetes (snart) uke med mye smertestillende. Så nå vet jeg ikke lenger hva som hjelper..
Noen her inne som har noen råd?
I hus har jeg Ibux 200mg, Pinex 500mg, Voltarol 250mg og flytende Paracet. Jeg vet ikke hva jeg kan ta sammen, og hva jeg ikke skal ta sammen..
Jeg ønsker meg så sårt ei god natts søvn, så jeg kan våkne uthvilt og fri for hodeverk hvertfall..
Jeg er stort sett våken hver eneste time gjennom hele natta. Og barn driter i om jeg er sliten Jeg er dagmamma på dagtid, pluss min sønn på tre år, så er liksom ikke rolig heller på dagtid, og jeg vil ikke si meg selv syk..
 Jeg er dagmamma på dagtid, pluss min sønn på tre år, så er liksom ikke rolig heller på dagtid, og jeg vil ikke si meg selv syk.. 
Så jeg tar imot hjelp/tips med stooort takk og et smil 

Mamma's lille bajas

Jeg har fortsatt tannverk, på 6 dagen. Har fått penicilin, en ny en (den jeg fikk først var ikke den beste mot akkurat det), og idag var jeg hos tannlegen igjen og skrapte ut størkna blod og betennelse. Betennelsen har satt seg helt ned i kjeven, og smertene ville sitte i hvertfall ett par dager til..
Magen min er helt ødelagt etter ei helvetes (snart) uke med mye smertestillende. Så nå vet jeg ikke lenger hva som hjelper..
Noen her inne som har noen råd?
I hus har jeg Ibux 200mg, Pinex 500mg, Voltarol 250mg og flytende Paracet. Jeg vet ikke hva jeg kan ta sammen, og hva jeg ikke skal ta sammen..
Jeg ønsker meg så sårt ei god natts søvn, så jeg kan våkne uthvilt og fri for hodeverk hvertfall..
Jeg er stort sett våken hver eneste time gjennom hele natta. Og barn driter i om jeg er sliten
 Jeg er dagmamma på dagtid, pluss min sønn på tre år, så er liksom ikke rolig heller på dagtid, og jeg vil ikke si meg selv syk..
 Jeg er dagmamma på dagtid, pluss min sønn på tre år, så er liksom ikke rolig heller på dagtid, og jeg vil ikke si meg selv syk.. Så jeg tar imot hjelp/tips med stooort takk og et smil

Mamma's lille bajas

Det høres skrekkelig ut! Har ingen anelse om kombinasjoner men biola er liker godt som idoform. Det har du kanskje i hus
 Det høres skrekkelig ut! Har ingen anelse om kombinasjoner men biola er liker godt som idoform. Det har du kanskje i hus  

jeg hadde tannverk fra h**** smurte på dentinox og det lindra faktisk litt.
 jeg hadde tannverk fra h**** smurte på dentinox og det lindra faktisk litt.