Hei alle sammen :)

Hega

Andre møte med forumet
Hvordan står det til med dere alle kommende desembermammaer? Håper at alle sammen har det bra. Håper også og at alle desemberbabyene har holdt seg i magen? Jeg virkelig nyter svangerskapet og gleder meg ufattelig til det lille nurket kommer:) Snart bare 7 uker igjen til terminen og tiden går jo skremmende fort.

Står bra til her :) 6 uker og 2 dager til termin bare :) tiden flyr virkelig! Er veldig spennende :)

Lurer på når den første desemberbabyen kommer - håper det er noen uker til enda!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei ja..:-D her går det iallfall kjempefint :-) lille bøllefrø sitter så fint i "lotus-stilling" og formen er ganske så bra:-) termin er 11.des (ifølge megselv)..:-P

Villemo

her går det fint :) 8 uker til termin på fredag :) kjenner på bekkenet og ryggen at hun begynner å bli tyngre men nyter tiden som er igjen :) og vi kan nesten ikkje vente med å få møte henne <3 gikk foresten ut i svangerskapspenger i august uten å vite det selv :P snakk om god kontakt med arbeidsgiver :P
jaja da sitter jeg her hjemme og kjeder meg veldig til tider. har ikkje noen venner som ikkje jobber :P så formiddagene kan bli veldig lange :P

Last edited:
Alt går bra!:D
Ble sykmeldt for en uke siden, merker at tiden går saktere uten jobb. Så blir mye pusling hjemme alene. Prøver å få gjort klartlitt hjemme da!

Er også bare 48 dager (termin 11. Des) igjen til termin og gleder meg kjempe mye til å møte bebis!:D

Flere som sliter med å finne sovestilling fortida?

Sent from my iPhone using BV Forum

her og holder bølla seg fortsatt fint inne i magen :) Begynner å bli lei, har gått sjukmeldt helt siden skolen begynte igjen pga bekkenet, og dagsforma varierer veeeeldig fra dag til dag.. men det nærmer seg heldigvis, 9 uker igjen til termin 27. desember, og det er jo mye som skjer fram til da, så tror nok tida kommer til å gå fort nok likevel :) gleder oss til å hilse på (selv om storebror foreløpig er mest bekymra for at lillebror skal stjele lekene hans.. hehe :p)

Her går det også bra! Enn så lenge. Har vært litt syk i det siste, men selve graviditetsplagene holder seg borte. Bare 6 uker igjen på jobb, kan bli stressa av mindre :)

begynner og bli litt lei, føler meg veldig tung i kroppen og sliter litt med pusten, ellers er formen fin, glder meg noe sykt til vesla kommer om ca 5 uker og 3 dager :p termin 1. des :)

Her går det bra, men kjenner jeg er sliten og ryggen er lite samarbeidsvillig. 3 uker igjen på jobb, skal si tiden flyr avgårde! :) Gleder meg sånn til å møte lille knøttet :)

Back
Topp