Hei alle sammen :)

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Hei alle sammen :)

Jeg får presentere meg selv, jeg er 26 år, vært gift i 3 år, har en sønn på 3,5 år.
Det er et år siden vi begynte å prøve og etter mye som skjedde sluttet vi å prøve for 6 mnd siden.
Jeg var så lei meg og sliten av skuffelsen, pluss at vi har hatt mye med broren til mannen min som han er blitt verge for og jeg mistet jobben for noen uker siden. Jeg ble presset og mobbet ut så det er tungt men godt å ha kommet meg ut av det stedet. Jg lurer om det var å slippe det stresse ved den jobben som gjorde susen, for gjett hva.

ImageUploadedByBV Forum1379317174.548244.jpg

Jeg er så glad nå for å komme inn til dere <3 har jeg telt riktig har jeg termin i en av de siste ukene i mai så er så glad !!!!

Gratulerer så mye. Aldri kjekt når man har et dårlig arbeidsmiljø, men håper du finner en ny jobb du trives i. Ønsker deg alt av lykke fremover:)

Ååh, gratulerer så mye mye!!! :D Blir godt å ha deg her inne. Det ordner seg nok med jobb og økonomi tenker jeg. Lykke til!

Så fantastisk gøy at du kom inn her du også :) Virkelig vellfortjent :D

Håper alt står bra til med svogeren din, og at han bor trygt å godt hos dere nå :)

Så fantastisk gøy at du kom inn her du også :) Virkelig vellfortjent :D

Håper alt står bra til med svogeren din, og at han bor trygt å godt hos dere nå :)

Han har fått egen leilighet i kommunen :) men det er mye å følge opp :)

Gratulerer!

Gratulerer!!!! Smile
håper du finner en ny jobb du trives i.
er også arbeidsledig,bedriften jeg jobbet i ble konkurs. :(

Jeg var arbeidsledig forrige gang jeg var gravid også og det gikk bra da og. Så krysser fingrene for at ting ordner seg denne gangen også :)

Velkommen inn hit. Og gratulerer så masse:)

Gratulerer og velkommen hit:) Vet alt om å bli mobbet og hetset av jobben, jeg klamrer meg fast til min jobb ennå, men du har det mye bedre uten et sånt miljø:)

Gratulerer så masse med spiren i megen :) Får håpe dette er første skritt mot en ny hverdag i positiv rettning :D

Gratulerer så massemasse med spire i magen, Lynn87! :D Endelig ble det din tur ♥ Blir så glad når jeg ser flere kjente komme inn terminforum :) *sniker*

Gratulerer så massemasse med spire i magen, Lynn87! :D Endelig ble det din tur ♥ Blir så glad når jeg ser flere kjente komme inn terminforum :) *sniker*

Hei, tusen takk :) hvordan går det med deg? :)

Back
Topp