Hei alle sammen!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Dette er bare helt fantastisk og litt sprøtt, det at jeg endelig skal få melde meg inn i en termingruppe! Det har vært en lang prosess, men nå håper jeg at jeg også skal få bli mamma. Ser frem til noen fine måneder sammen med dere andre heldige damer.

Litt om meg.
Jeg er 24 år og er fra sørlandet hvor jeg jobber som som avd leder i en barnebutikk.
Min prøverhistorie:
Jeg sluttet på pilla i april 2011 og tenkte at en spire ville sitte på et par måneder. Slik ble det ikke. Et halvt år gikk før jeg i det hele tatt fikk mensen tilbake og syklusen var helt på jordet. Jeg var innom legen men ble bare avfeid der. Så skjedde det noe som skulle bli hell i uhell. En cyste sprakk på jobb og når jeg kom meg på sykehuset dagen etter møtte jeg på en helt fantastisk lege, det negative var at jeg har endometriose og får også cyster (opererte ut en på størrelse med en stor mandarin!), men det positive var at jeg hadde funnet meg en lege som virkelig brenner for infertile par. Jeg hadde kikkehulloperasjon i august, ble satt på synarela og så på pergo, men ingen virkning, så vi var også innom sjansene for pco. Det er virkelig en tøff prosess det å vite at man kanskje aldri kan bli gravid. Så jeg gikk hele november og desember å venta på å ta siste pergokur før søknaden gikk til ivf i Porsgrunn. Og skulle du sett, jeg testa positivt på lillejulaften! Lykkerus! Nå krysser jeg alt jeg har for at frøet klarer å klore seg fast i 8 måneder til. Jeg mener jeg er litt over 5 uker nå, og min utregning er termin 29 aug /som også er min mammas bursdag). Men uansett hvordan dette skulle gå så vet jeg nå at vi kan klare dette selv, og bare det er en seier i seg selv. :happy119

Ha en fin romjul alle sammen!

Heia. og gratulere med spira som endelig satt. er selv 5+3 i dag. og jubler for hver dag som går nå :-) hvor på sørlandet er du fra/bor.

Gratulerer så uendelig mye med spira!
Er selv fra sør, kr.sand :-)

Gratulere så mye med lille spire ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Takk alle sammen. Jeg er ifra Arendal men bor i Grimstad. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Dette var gledelig lesing :) gratulerer med graviditeten, og jeg krysser fingerene for den lille spiren din :) håper vi får bli her inne på august 2013 alle sammen som er her nå :) :)

Back
Topp