hei alle sammen

x1xtonje07

Forumet er livet
heisann! Måtte bare ta meg en tur til mine foreldre og svippe innom her og se litt på tv...!
Hjemme er det bare drit nå.... eksen hentet alle tingene sine i går, så nå sitter jeg igjen med kun en sofa, et spisebord og senger... ikke noe tv eller noe annet gøy... [:'(] Etter at han hadde hentet alt, og jeg hadde fått ryddet det lille som var igjen satt jeg meg bare ned og gråt og gråt... vil jeg egentlig dette her? vil eg være alene? Utrolig vanskelig egentlig... vi har jo vært borte fra hverandre i en måned nå, men siden han ikke har hatt sitt eget sted, har han vært veldig mye hos oss. Nå er det bare tomt...
Emily skal til han i dag og ville overnatte der, så det blir spennende å se hvordan det går i kveld... jeg burde jo lese til eksamen, men er ikke noe særlig motivert akkurat [8|] Det er jo heldigvis selskap i Filip da, men det blir jo litt kjedelig når han sover så mye... sovner klokken ti om kvelden, og våkner ikke før klokken seks om morgenen igjen. Det var deilig når jeg hadde noen å være med om kvelden, men nå er det bare kjedelig... Men det går nok bedre etterhvert som jeg blir vant til å være alene. Det verste blir nok de ukene emily skal være hos faren...[&:]
Har betilst nytt Tv da, og det vemnter på meg på posten - så jeg får håpe jeg får tatt opp et lite lån i banken sånn at jeg kan betale blant annet det [:)] Endelig skal jeg få et tv jeg kan henge på veggen![:D]

jaja.. dette var da en liten oppdatering fra meg [:)] ha en riktig god helg alle sammen! kan være jeg stikker innom her da,for å oppdatere meg litt.

Savner dere alle!![:)]

HEIIIIIIIIIIIIIIIi

Uff da . slike brudd er ikke noe greit, men du må jo tenke litt på deg selv også.. Hører du har lite møbler! da må du gå inn på finn.no å se på ting som gis bort. MASSE fine ting der. Bare et tips
Trøste klem fra mæ

ja jeg leter aktivt der inne ja[:)] eksen har tatt med seg alle de fine tingene da - til og med den fine bilen vår, så nå sitter jeg igjen med et vrak [&:] må se på finn etter det og tror jeg [;)]hehe

Back
Topp