Hei alle sammen :)

Kriistin

Betatt av forumet
Jeg er ny her inne:) Har tvilling gutter som blir 2 år nå i mai! Så dette med ny graviditet har vært litt mye å svelge.. Jeg gleder meg så mye,men har samtidlig så mange beskymringer... Føler meg så utakknemmelig på en måte.. Mange sliter med å få barn i mange år, og andre kan aldri få barn.. Men jeg derimot,blir gravid så utrulig lett.. Ikke missforstå meg, for jeg ønsker virkelig dette barnet..Noen andre her inne som har små barn fra før som er spent på hvordan det skal gå gjennom svangerskapet og ikke minst når den lille kommer? Er ikke så langt på vei enda, så har ikke sakt det til så mange.. Bare samboer,svigermor,og to kusiner som vet om det.. 

Heisann :)
Æ har ei jente på 2 år å en gutt på 10 mnd å vente en t no,så d blir nok litt travelt etter hvert :)
Æ e vældi speinnt på kossn d her kjæms t å gå,men æ tenke positivt på regne me at aillt ordne sæ....Æ e en evig optimist
D ordne sæ for dæ å vettu :) Guttan e jo 2 år å da bynne dæm å bli litt mer selvstendig :) Kanskje du kainn ha dæm i barnehagen,då blir d litt enklar :)
Æ har itj sagt ifra t nån enda,ska vent t uke 12 å æ har fått sjekka at aillt e i orden :)
Æ vart gravid mens æ amma å fortsatt ikke har fått tebake Tante rød,så æ e itj heilt sikker på kor langt æ e på vei engang,hihihi

Jeg har en gutt som blir to år dagen etter termin datoen for dette svangerskapet. :) Tenker at det kommer til å bli travelt, men for deg blir det jo sikkert litt mer siden du har to fra før.

Back
Topp