Hei alle sammen!!

Lilla85

Betatt av forumet
Joiner her litt jeg!! Har vært her inne en stund, men ikke tenkt på å komme hit vett!

Hvordan går det med alle?? 
Selv så sitter jeg og tenker litt om dagen at vår vesle lillemor er snart et halvt år!!!! 25. Kom hun til verden i hovedstaden da alle var i sorg, da kom vår lille solstråle til verden.. Tiden går fort! :D 

Er inne på før svangerskap og, da vi kjører på en til med det samme!!! Haha! Noen med to tette erfaring å dele??? 
Gleder meg til å bli kjent med dere!!

Hei! Velkommen til forumet! Alltid koselig å få flere inn på forumet :)

Ja tiden går kjemperaskt, jenta vår er over 6 mnd nå, og er blitt så utrolig stor på kort tid 

Vi har ikke planer med å få nr 2 med det første. Om noen år kanskje.. Om jeg skjønte deg rett er du gravid igjen? hvor langt er du på vei? :)

:)
Ja tiden flyr! Alle sa det hele tiden før hun kom til verden, men deg er noe i det ja !
Neida jeg er i forumet FØR svangerskapet hihi.. Så er ikke noe spire der ennå :)
Vi stresser ikke med det, men vi bruker ikke noe beskyttelse heller.. Alltid ønsket tette s vi lar naturen gå sin gang!! :D
Er det mange aktive her inne? Eller er det rolig? 

Velkommen hit!

Her er det ingen planer om en baby til med det første. Vi har alltid snakket om ett barn, så tviler på at det kommer flere. Enn så lenge koser vi oss i hvertfall veldig med gutten vår :-)

Det var veldig masse liv her før alle babyene kom til verden. Så ble det rolig da alle var helt lost i ammetåken og veldig mange har gått over til FB. Jeg var også litt på FB før, men der forsvinner jo alle innlegg så fort. Heldigvis er det flere som synes det er lettere å henge med her på BV.

Skriv gjerne en presentasjon av deg selv i presentasjonstråden vår :-)

Lilla85 skrev:
:)
Ja tiden flyr! Alle sa det hele tiden før hun kom til verden, men deg er noe i det ja !
Neida jeg er i forumet FØR svangerskapet hihi.. Så er ikke noe spire der ennå :)
Vi stresser ikke med det, men vi bruker ikke noe beskyttelse heller.. Alltid ønsket tette s vi lar naturen gå sin gang!! :D
Er det mange aktive her inne? Eller er det rolig? 

Oida ja da leste jeg litt feil x) Men så spennende da. Vi har også lyst på to tette, men må tenke litt på hva vi skal prioritere også. Da må jeg isåfall få jobb istedenfor å studere, slik at jeg får permisjon. Tror det i hvertfall blir studier i ett år, og såå, kanskje vi begynner å prøve på nr 2 ^^ 

Er vel ca 12-13 stk som er aktive på dette forumet, men vi er alle veldig flinke å svare på trådene til hverandre, så vi er ei fin lita gruppe :) 

Velkommen hit, bare å slenge seg på med innlegg og starte tråder, vi setter alle pris på at flere blir med! 

hei:)
ja tiden flyr, lille prinsessa vårres blir 7 mnd i mårra:)
jeg har nr 3 og 4 svært tett på :) nr 3 er født 15.06.2010 og minste her er født 24.06.2011
var veldig spendt på hvordan det ville gå, MEN det går helt supert. har ikke vært noe sjalusi fra storebror:) noe som jeg fryktet mest. han er veldig til å passe på og leke med lille søster.
og skal kose og klemme , så det er kjempe stas :)

masse lykke til :)

Back
Topp