Hei alle sammen!

nonstop

Andre møte med forumet

Var på ul idag fikk en ny termin! Tidligere har legen trodd 28 juli, men idag viste det seg at det blir 18 august istedet! 

Jeg kan presentere meg litt her gjerne =) 

Jeg er 23 og eiger et småbruk på vestlandet sammen med min forlovede og våre to søte små barn på 4 og 1,5 år :) Blir da trebarns-mor i en alder av 24, og ser ikke bare lyst på det =/ Vi er nemlig midt inni store prosjekter her på gården, med inngjerding, laging av nye veier og bygging av svær låve =/ Barnet er hjertelig velkomment, jeg er bare litt bekymret for hvordan det skal gå med alt annet rundt! Det blir hektisk dette halvåret, og da er jeg glad jeg er ung og frisk!

Ellers er jeg student og har nå siste semester før jeg er utdannet helsesekretær, jeg pendler da 1,5 hver vei til skolen hver dag, men får en del "slakk" fra tidenes greieste lærer!

Svært glad i dyr og natur, og trener hund på fritiden :)

Det går nok veldig fint!

Gratulerer, og velkommen hit 

Velkommen inn hit :D
Å gratulere :)

Det høres ut som at dere får litt å henge fingrene i da ja. =) Har dere noen som kan hjelpe dere med noe av jobben da? =) Gratulerer med spire på vei. =)

Tusen takk fin velkomst :) 

Nja, vi er unge og har unge foreldre selv - så de har jo også fullt opp i en travel hverdag! Vi har også et lite etablert nettverk her inne i den lille bygda da det bare er 3 år siden vi flyttet hit og vi er svært travle.. Vi klarer oss nok, men er fare for at det blir noen møter med veggen underveis - da håper jeg dere her inne tåler litt syt :) 

Velkommen hit :)

Back
Topp