Lusja
Flørter med forumet
Heisann! Tenke det e på tide at eg kjeme ut av "skapet" òg no!!
Har vore her inne og kika, men ikkje svart noko aktivt på trådar.. Men no e eg her!!
Var på ultralyd i dag og fekk bekrefta at vi har et herlig friskt foster inni den vooooksande magen! So no nyyte eg det skikkelig!! Vi har temin 7.januar med det som ser ut til å vere ei jente
gleda oss veldig!! Har en gutt frå før som blir fire år no i november! han e veeeldig klar til å bli storebror! Så no når dinna "fantastiske" sommarane snart e over, so går tida fort!! haust-vinter og BABY!! *lykke*
Håpa alt står ra til med dåkke alle!! kjekt å høyre om alle som har ul framover no! Og til dei som desverre har mista, so sende eg mine varmaste tankar og medkjensle... klem
Har vore her inne og kika, men ikkje svart noko aktivt på trådar.. Men no e eg her!!
Var på ultralyd i dag og fekk bekrefta at vi har et herlig friskt foster inni den vooooksande magen! So no nyyte eg det skikkelig!! Vi har temin 7.januar med det som ser ut til å vere ei jente
gleda oss veldig!! Har en gutt frå før som blir fire år no i november! han e veeeldig klar til å bli storebror! Så no når dinna "fantastiske" sommarane snart e over, so går tida fort!! haust-vinter og BABY!! *lykke*Håpa alt står ra til med dåkke alle!! kjekt å høyre om alle som har ul framover no! Og til dei som desverre har mista, so sende eg mine varmaste tankar og medkjensle... klem