Hei alle sammen!

jas

Forumet er livet
Ser det er ganske stille her om dagen..
Jeg har ikke bidratt med så mye her selv egentlig..-skjønte ikke stort av dette forumet med en gang..

Nå titter jeg innom, og her har det skjedd litt siden sist :)
Vi har flyttet, og trives veldig godt i ny leilighet :)Vi har en noe lettere hverdag nå, og jeg har endelig litt mer energi...
Kunne til tider tenkt meg å jobbe 80%, men syns det er vedlig godt å komme meg på jobb også, så trives veldig!
Jeg har også startet opp med trening, noe som jeg er strålende fornøyd med!
Har begynt å jogge litt, også sykler jeg endel :)
Neste år skal jeg satse på et par sykkelritt, og jeg gleder meg allerede

Lillemann har sluttet å sove på dagen, og det har ført til bedre netter, og det er virkelig helt herlig!!
Eldstemann er 5 år nå, og det er stort!!! emoticon
Han er så nysgjerrig på alt om dagen, og vi prøver febrilsk å svare på de spørsmålene han kommer med, men jeg merker at han lærer veldig mye, så da er det greit å svare på noen spørsmål :)

Ønsker å gratulerer alle 5 åringen med dagen som har vært, eller som kommer i nærmeste fremtid emoticon

Hvordan er hverdagen til dere andre om dagen?
 
hei hei:)
Gratulerer md femåring i hus, og til dere alle andre som har 5 åringer...Jenta mi er helt i hundre over at hun er 5 år...Går rundt og sier, mamma, jeg klarer ting selv nå, for nå er jeg 5 åring:)

Skjer litt av hvert hos oss også. Vi holder på å flytte inn i en ny leilighet, etter at vi spes jeg ik trivdes så godt der vi bodde før. Siden jeg ik har lappen, og vi bodde Litt "øde" til ingen butikk i nærheten, om man var helt avhungig av bil for å komme seg plasser..bussen gikk bare to ganger om dagen....så vi fant ut ilag at vi skulle flytte nå i sommer...:)..så nå holder vi på å pakke ut...mn tar litt av gangen...
Jeg er hjemmeværende med hu minste, og største er i bhg...Hun trives veldig godt og får veldig god oppfølging i bhg ifh ting hun sliter med..har vært noen tøffe tider, hvor vi har endelig fått hjelp i fht til henne:)

I bhg til deres 5 åringer, har de neon dager i uka, hvor de er blir forberedt i fht til å begynne på skolen neste år?? Her har de noe som heter Trollklubben, hvor de alle femåringene er samlet t ganger i uka, og har sine aktiviteter..Amalie gleder seg veldig til de skal starte opp det...:)...Syntes de 5 åra har gått så utrolig fort, og om bare ett år så skal de begynne på skolen....hvor blir egentlig tida av...??
 
Back
Topp