Hei alle sammen

Cillia

Elsker forumet
Nå er det leenge siden jeg har vært her, hvordan går det med dere? Her går alt fint, Julie er stor og flink storesøster for sin lillebror som har rakett i rumpa :) Likevel planlegger vi å prøve på nummer tre om et års tid, (tror hvertfall det blir da).

 
Hei.

Lenge siden jeg også har vært her. Er så spent på neste baby at jeg henger mest på 2011 og glemmer litt 2008. Men vi har det bra. Una gleder seg til å bli storesøster, og jeg gleder meg til å bli tobarnsmamma. Vi har en rolig hjemmeferie. Jeg synes det er greit å være nær egen bolig, kontroller og sykehus nå som datoen nærmer seg.
God sommer videre til alle dere.
 
Her går det også bra! Vi har nettopp kommet hjem fra ferie, har kost oss masse på Hunderfossen, Tusenfryd og på Barnas Cruise med Stena Line :)

Tilværelsen som tobarnsmor har vært litt travel mens mannen har vært mye bortreist, men nå har han heldigvis noen uker ferie hjemme! Så regner med ting går seg litt til til ferien er over!

Ting går sakte men sikkert med husbyggingen, det er nesten ferdig utvendig så nå er det jobben utvendig som står igjen.. Gleder meg til å komme inn i eget hus, nå har vi jo bodd snart 2 år hos svigers...!! emoticon
 
Det går fint her også  Er sjelden på BV for tiden da. Har det litt for travelt, da både jeg og mannen min jobber 100%. Med to aktive gutter blir det lite fritid. Eldstemann begynner på skolen om få dager, noe som er litt skremmende. Han gleder seg veldig, mens jeg synes årene har gått litt for fort emoticon  Ja ja, det går nok greit... 
 
Så kjekt å høre :) Virker som at vi har det litt på samme måte flere av oss. det at jeg svarer i denne tråden 4 mnd. etter at jeg posta den sier jo litt :)
 
Back
Topp