Hei alle sammen:):)

sindarella

Betatt av forumet
Hvordan har helgen vært for dere?
Hos oss har det vært feiring av bursdag til min kjære og vært på fisketur. Fikk 5 torsker som vi hadde til middag på kvelden, namm namm.
Gjestene reiste i går og det er godt å være i normal gjenge igjen ja.
Fremdeles så er jeg sliten og trøtt. Har mykje luft i magenemoticon (passet med ballonger her ja, men tre var egentlig for lite;) og megaømme bryster . Bare småkvalm ennå heldigvisemoticon .
Tenk at vi bærer på en spire i magen! Så heldige vi er

Hei du :)

Her har helgen vært slitsom! Typen har jobbet og jeg har vært i dårlig form :/

Høres ut som dere har hatt ei kjempe fin helg :D

Jaa, vi er virkelig heldige :) <3

Hei MiniBolle2012.
Er du mye kvalm?

Jupp, blir vist det når jeg er gravid jeg.

Er kvalm hver morgen g hver kveld og noen ganger midt på dagen. De siste 4 dagene har jeg kastet opp også + noen ganger i uke 4. I dag skulle jeg egentlig til HS med Oliver, men måtte utsette siden jeg spyr, er så svimmel at jeg ser stjerner og kaldsvetter.

Sist svangerskap kastet jeg opp fra uke 6 til Oliver var født, så det er vist typisk for meg når jeg er gravid dette :/

Håper dere andre slipper unna altså! :)

Uffda...
Jeg blir også veldig kvalm og dårlig når jeg er gravid og det bruker å ta skikkelig av i midten av uke 5. Nå er jeg bare småkvalm. Bruker du seaband og Urizal?
Sender deg en trøsteklememoticon

De er heldige som går ett svangerskap uten noen problemer/ plager. Uansett er vi heldige som er gravid

Hei!:) Helgen din hørtes super ut, og deilig å få huset alene igjen:)
Vi har vært i Sverige, jentemiddag og vært i Oslo og spist og kost oss. Ellers så¨har vi slappet heeelt av!
Deilig!:) Gleder meg uhorvelig til ferie!!!Det er "bare" en måned til!!!!:D
Da fær vi til syden! Det skal bli utrolig digg!:)
Starten på dagen min, var på doen på jobb, der jeg brakk meg av dolukt og tilslutt kastet opp... :( Føler meg heldigvis bedre nå. Flere i dårlig form?
I dag skal vi til svigers og spise der, så jeg slipper å lage mat! Det er så herlig å gå bort på middag i begynnelsen av uken, for det er litt "ork" å planlegge middag...

Sitter også å gru/gleder meg til Onsdag, for da skal vi på ultralyd. Håper alt er i orden. Virkelig!!!

Ha en flott dag!

Høres ut som om du har det som plummen i egget for tiden ja
Blir spennede å se den lille spiren og hjertet som banker ja, gled deg.
Dette går selvfølgelig braemoticon

Back
Topp