hei alle sammen

*lille fe*

Andre møte med forumet
hei alle sammen[:D] jeg er ny her.. men har hengt en god del på siden i noen måneder.. jeg har vært prøver i 1 år nå.. men denne måneden tror jeg faktisk det har skjedd noe i magen min[:)] jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden, men den har ikke kommet..[:D] har noen av dere vært ufattelig dårlig i magen i løpet av den første måneden? er det et symptom? har også vært trøtt, og veldig sur denne måneden.. kjenner litt murring i magen, men ikke mens murring.. så har jeg hatt en del hode pine.. og utfloden varierer fra veldig tykk, til tynn.. håper noen kan svare meg her inne.. så vil jeg tilføye at dere har et utrolig bra forum, og virker veldig koslige her[:)] klem fra meg

At mensen uteblir er vel det sikreste tegnet. Jeg har hatt mye plager med mage/fordøyelse i svangerskapet til nå, men plagene begynte ikke før andre måneden. Velkommen hit og lykke til!

Frem til du tar en test er det vanskelig å si - men vi kan jo krysse fingrene og håpe!!

Lykke til!

Håper du er gravid da *lille fe*. Høres jo ut som om du har en liten en i magen....

Si fra når du har testet da! Velkommen hit forresten!

Klem, M

Velkommen hit!
Håper du mistenker rett [:)]

Velkommen hit. Kan du ikke ta en test?[:)]Hvis du er tre dager over mener jeg, da er det jo stor sjangs for at testen kan gi deg noe svar...Lykke Lykke til ihvertfall!

hei igjenn[:D] tusen takk for alle velkomst hilsener[:)] koselig! skal vente noen dager til med å ta testen tror jeg.. men gruer til og ta den, jeg er så redd for og få negativt svar.. hehe.. skikkelig nervøs.. kosleig at vi er to da SOLsikke24[:)] fikk negativ sist måned jeg.. men jeg må vell ta den enten på onsdag eller torsdag hvis ikke mensen er kommet da.. nårr skal du teste da? stor klem fra lille fe[:)]

Velkommen skal du være! [:)][:)]

Krysser fingrene for at testen er positiv. Symptomene høres jo ut som du er gravid.

Back
Topp