Hei, alle sammen!

*Gullungene*

Forumet er livet
2.5 mnd igjen til bryllupet nå emoticon
Skal si tiden går fort, uten at jeg av den grunn føler jeg har helt kontroll (skal innrømmes at jeg helst vil ha stålkontroll)

Tror nok aldri jeg har hatt travlere dager enn hva jeg har nå. 2 barn, eksamener, bryllupsplanlegging og flytting (flytter i aug) !!!
....meeen, bare den siste eksamen er overstått nå, så tror jeg nok at jeg skal se lysere på det hele :)    

Dere som er gift: Har dere noen gode tips til tiden frem mot bryllupet????


Superklem til dere alle !!!!
 
Heisann :-)
Høres ut som det er travle dager hos dere ja.
En ting jeg lærte iht bryllupet at de små tingen er ikke så viktig for dagen som det vi bruder vil ha det til. Kos dere og nytt den siste tiden før bryllupet.
Lag en sjekkliste det er greit å ha og fordel oppgaver på selve dagen. Så dere kan nytte dagen helt ut og noen som rydder dagen etter hvis dere har lokaler som krever det.
 
Sier som Silje jeg - ikke se deg blind på detaljene, i det store og det hele er det viktigste at du slapper av og koser deg på selve dagen, ikke at du er opptatt av at alt skal være slik eller sånn... så lenge dere har de store tingene på plass kommer folk til å kose seg masse, og det er det viktigste.  Pass på å få noen til å ta masse bilder for dere, få med ungene på noen bilder (det har ikke vi omtrent), le masse, vær glad, og lag en dag dere kan se tilbake på med glede!
 
Så spennende! Kjøp inn enganngs kameraer og spre rundt på bordene! Da vil du få masse fine bilder fra dagen!!! =)

Kan tenke meg det surrer godt i topplokket! Jeg er ikke gift ennå, men sier som de over her!! Nyyyyt den siste tiden!!!

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon 
 
Back
Topp