hei alle sammen!!

Spretty

Glad i forumet
No er det SUPER lenge siden eg har vært her inne...alt bra med dere alle? eg er i full gang i ny jobb. trives :). men får lite tid til alt annet... På mandag begynner snuppa mi i barnehage. det blir kjempespennende. tror hun kommer til å trives kjempemasse. også går storebroren samme sted med 1 dør mellom :). Håper eg får sjans til å være med på ett bergenstreff om ikke så altfor lenge... har lyst å se både mammaene og ungene :).

Ellers reiser Emilie seg over alt no. og igår var hun bånn gass etter en sånn brio vogn. hun ler seg i hjel og koser seg masse. Ikke lenge før hun slipper seg no tror eg...

stor klem fra meg og Emilie :)

Hei snuppa:)
Koselig å se deg her igjen:) Flott at du trives i jobben!
Blir spennende med Emilie i bhg ja. Det går sikkert kjempefint.
Jeg har også begynt å jobbe igjen, godt å komme ut å få litt voksen kontakt igjen;)
Jeg skal bare jobbe ut mai, så skal jeg ha perm et år til fra stillingen min, men jobber litt helg og kveld istedenfor.
Hadde vært kjekt med treff igjen ja:) Mai er en veldig travel måned for oss, men slenger meg med om jeg kan.
Skal vi planlegge nytt treff?? Andre som er klar for det??

heei! Så kjekt at du trives! Sikkert spennende! Jeg har og så vidt begynt  jobb. Skal jobbe på bensinstasjonen her litt fremover. Greit å kommet seg litt ut alene nå kjenner jeg.
Vi skal nordover å ha barnedåp nå i mai så etter 11 mai er vi klare for treff en dag.

Sofian reiser seg og nå- begynner så vidt å få taket på gåingen. Øvelse gjør mester- og øver seg gjør han hele tiden nå! Især like før leggetid! Leggingen går så som så for tiden- han skal helst sovne på fnget mitt  før jeg kan gå opp å legge han:/ om natten driver han å våkner sånn rundt kl 3, og skal da over i vår seng. off... tror han må få flytte inn på eget rom etter turen ;)

Blir spennende med bhg!! Dem blir så veldig selvstendige når dem har begynt der, jeg merker fort forskjell på ungene fra dem starter og bare på kort tid. morsomt:)

Lyke til!

Hei, lenge siden ja!  :)
Hehe, kan tenke meg at det er bånn gass med det turbptrollet ditt, hun er nå skjønn da!
Lillebror reiser seg også opp over alt nå og går langs kanter. Den Briovognen har han ikke heelt dreisen på enda, han skubber den litt fram, men føttene følger liksom ikke helt etter enda så han ender opp med et lite mageplask.

Så bra du trives i jobben da, det er kjempeviktig!
Blir spennende med barnehageoppsart, vi har fått plass fra august så det er en stund til enda for oss  :)  Men jeg begynner i jobb om bare en måned, og jeg har ikke rukket å kjede meg eller savne jobben så mye engang denne permisjonen, tiden fyker avsted!

Hei Spretty og Emilie! (og dere andre bergensdamer :) koslig å høre fra dere. Jeg er og kjempesjelden inne her nå, men vil gjerne treffe dere igjen snart!

Jeg begynte i jobb denne uka, det var kjekt men var sliten på fredagen ja.. særlig siden nattesøvnen til Leonor fortsatt ikke er på plass.. men det går seg nok til :) veldig glad for 2 timer ammefri daglig! har du ammefri Spretty?

Det blir barnehagestart i august, det blir spennende.. tror vesla kommer til å kose seg der. Går nok fint med E og, hun er nå så blid og sosial att :)

Er også litt i mimremodus om dagene, L har jo begynt å bli så stor! Tiden har flydd... for bare noen mnd siden måtte alle bruke antibac før de koste med henne, nå sitter hun i gresset og tygger på pinner og diverse hehe ;) hun reiser seg hele tiden nå, og roter noe vanvittig! de er så utrolig nysgjerrige, helt fascinerende...

håper vi ses igjen snart, lykke til videre med jobb og barnehage!

Back
Topp