hei alle sammen

Emmy85

Andre møte med forumet
Ny her inne, jeg og min kjære har akkurat blitt prøvere, i nøyaktig 3 dag(!) heheh....
Lurer på om det er noen her som har brukt nuva ring som prevansjon, og som vet litt om hvor lang tid det tok før dere kom i "normal" syklus?[:)]
Vi stresser ikke, men min kjære jobbe på sjøen så sjangsene for full klaff med det samme er sikkert litt små. Har kjøpt inn EL tester som jeg tenkte jeg skulle teste ut etter nest mens.

Ellers lykke til alle andre prøvere[:D] dette er spennende greier[;)]

Så mange nye det ble idag da [:)]
Velkommen!
Jeg aner ikke ang spørsmålet ditt, men lykke til! [:D]

Hei Emmy85!

Velkommen hit. Så koselig at dere har blitt prøvere. Hvor gammel er du? Hvor kommer du fra?Har dere barn fra før?

Jeg gikk på nuva-ring i 10 år og sluttet for 15mnd siden. Det tok ganske lang tid før syklusen min ble så og si stabil. Ca 1år tenker jeg. Men vet det er veldig forskjellig fra person til person.

Lykke til med prøvingen

Hei

Er 25(snart 26) år, min kjøre er 27 år, kommer fra Ålesund og vi har ingen barn fra før[:)]
gikk tidligere på nuva ring i 3 år, hadde ett opphold på ca 1 år, startet med nuva ring igjen i september 2010. Så har som sagt bare brukt den et halvt år denne gangen, håpe ting skjer fort, men vi stresser ikke.
Koser oss med prøvingen[:D][:D]

Hei!!

Jeg har brukt nuvaring en stund, husker ikke hvor mange år... Men på prevensjon i tilsammen 11 år, og jeg vil si at jeg så og si fikk syklusen tilbake med en gang... Sluttet i august[:)]

Håper "ting" går tilbake fort hos deg og at du får et fint opphold her inne![:D][:D]

Hei og velkommen til FS! Lykke til med babylagingen [:D]

ORIGINAL: Raskatte

Hei og velkommen til FS! Lykke til med babylagingen [:D]

Hei! Aner dessverre ikke ang. nuva-ring, men håper "systemet" ditt er i gang snart og at det klaffer om ikke så lenge! Lykke til[:)]

ORIGINAL: FrkPedersen

Hei! Aner dessverre ikke ang. nuva-ring, men håper "systemet" ditt er i gang snart og at det klaffer om ikke så lenge! Lykke til[:)]

[:D]

hadde ikke hatt noe i mot å fått det til på første forsøk[:D] hehe....mannen reiser på sjøen om 2 dager, så vi har nok å gjør på[8D]

Back
Topp