HEI ALLE SAMMEN!!

Storm

Gift med forumet
Hei alle jenter[:D]
tusen tusen takk for alle lykkeønskninger og gratulasjoner jeg har fått!!
og en stor takk til cecci85 som har holdt dere oppdatert.. i allefall helt til mobilen min dukka undre.

Jeg kom hjem fra sykehuset i går, men verdens vakreste lille prins[:D]
han er så bittelitten med sine 2440 gr og 46 cm.. men såååååååå nydelig!!!
jeg er bare fullstednig beruset av kjærlighet til det lille nurket!

det ble en litt tøff siste mnd av svangerskapet ja... ikke noe kos å ligge på sykehuset i det heletatt, og særlig når leger og jordmødre ikke kan komme frem til enighet[>:]
jeg ble satta på kur lørdag, 4 timer mellom hver tabelett. men de ga ingen særlig effekt. så de bestemte heller seg for å gi meg noe å sove på, så skulle de gå igang igjen søndag kl 7.
før jeg fikk noe å sove på så sovnet jeg selv, men våknet etter bare noen timer men en hodeverk jeg alldri har opplevd før. synet var uklart og flimrete, og jeg var kvalm.
det ble ringt etter lege, og jeg fikk det ene etter det andre for å klargjøre et keisersnitt. men enda var det ikke klart om de ville gkøre det )
legen kom, la hånden på hode mitt og sa.. vi triller deg ned å tar keisersnitt. da braste det over for meg[:(]
fikk full narkose og to timer senere ble jeg vekket av min kjære som la min sønn på brystet mitt..
jeg ble liggende et døgn på intensiven, mitt blodtrykk var skyhøyt, så de ville ikke sende meg ned på føden. men de kom opp med lille guttn min til hvert måltid slik at jeg fikk produksjonen i gang.
og for å si det slik, så er jeg veldig heldig til å ha tatt keisersnitt og har nå produksjon på topp[:D]
Gutten hadde noe pusteproblemer etter keisersnittet, og tilbrakte 1 time i kuvøse for å stabilisere dette.. og fikk også litt oksigen i løpete av sitt første døgn.. men han kom seg fort.
skal ikke legge ut hele fødelshistoria, er redd den kan virke litt skremmende.. det viktigste er at alt gikk bra, og at vi begge to har det bra[:)]

tilslutt vil jeg få ønske alle jentene her på babyverden en riktig god jul!!![:D]
håper alle sammen får det riktig så hyggelig!

So bra da gjekk fint...
du får kosa deg masse i jula med prinsen din!!
God jul til deg og!!

Det var jammen en dramatisk historie!! Godt å høre at det går bra med dere [:)] Kos dere masse i jula og lykke til videre [:D][:D]

Gratulerer så masse med nurket. håper snart jeg får min også

Godt å høre at alt gikk bra til slutt! God jul til deg også![:D]

Ojojoj....du fikk jaggu prøve deg du stakkar! men når enden er god er allting godt! Gratulerer så masse med lille junior, håper dere får en kjempekozelig tid fremover! [:D]

Så bra å høre at det gikk bra tilslutt men du har vært igjenom tøffe tak.
Du må legge ut bilde så vi får se hvor søt den lille prinsen din er [:D]

Så fint at alt gikk bra til slutt[:)] Gratulerer så mye også må du kose deg masse med prinsen[:D]
God jul!

Så bra at alt gikk bra til slutt å at du er ved godt mot! Det beste er jo at det ikke har skremt deg! [:)] Gratulerer igjen med lille prinsen[:D]

Godt å høre at det gikk bra, og at det endelig er over og alt er bra med dere da[:)]

Ønsker deg en kjempefin jul sammen med lille gutten din og resten av familien[:)]

Gratulerer så masse...Sikkert en herlig liten pjokk!!![:)]
Åssen har vekta forandra seg til nå da!?

så flott å høre at alt er i orden med mor og sønn da[:)]
Gratulerer så utrolig mye med den lille prinsen din og ha en riktig god jul sammen[:D]

Gratulerer så mye! Så bra at alt ordnet seg til slutt. [:)]

Gratulerer med en liten prins[:D] Har jo vore fryktelig spent på hvordan dere har det. Håper formen er bra for dere begge og at du leges raskt.

Deilig å vite at alt gikk bra. Og igjen gratulerer så mye med babyen. Kos dere.

Gratulerer med gutten:)

Hørtes ut som du hadde det litt dramatisk, bra at alt gikk fint til slutt.. God jul til deg og dine også...

Back
Topp