Hei alle sammen!!!!!!!

tweety78

Elsker forumet
Åh, som jeg har savnet dette forumet og dere jentene vel! Her er alt bare glede for tiden, men har slitt veldig med kolikk og da mye gråt og skrik... Har vært helt utslitte til tider begge to her, men nå ser det virkelig lysere ut[:D] Vesla veier nå 5,3 kg og er vel ca 60 cm lang. Har strekt seg veldig da!Og har så deilige kinn som mammaen stadig koser med her, he he. Håper alt er bra med dere alle sammen! Miss u guys!!!!![:D] store klemmer fra meg

Så koselig å høre fra deg igjen![:D] Deilig at ting er på bedringens vei.

Huff.. kan ikke være noe kjekt med kollik, nei. Godt at det går den rette veien no [:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Så koselig å høre fra deg igjen![:D] Deilig at ting er på bedringens vei.

Sign.

Kjempeklem fra Nathaniel og mamman[:D]

Ja, nå går det virkelig mye bedre [:)] Men har vært et levende helvete til tider for å si det mildt.. Man blir jo helt utslitt og øra er nok på nippet til å falle av til tider. Men man blir vel i grunn mest frustrert over at lille gullet har så vondt i magen og man får ikke gjort noe med det...huff. Har vel prøvd det meste av hjelpemidler, og må jo bare anbefale kiropraktor på det varmeste [:)] Da ble det mye bedre for en liten stund, men vi fikk i allefall ladet batteriene igjen[;)] Men nå er det veldig mye kos her i steden, og ho sover så mye mer om dagene i tillegg til om natten. Og når ho er våken er ho så blid atte. Utrolig deilig! Så nå har jeg begynt å lage innbydelser til dåpen jeg da, er så gøy å holde på med noe igjen! he he.. Og så fine som de blir! Stor klem

Hvis jeg husker riktig, så ga dere nurket ferdig-NAN. For ikke så lenge siden, så leste jeg her inne en plass at det var ei som hadde lagt merke til at nurket hennes fikk vondt i magen av ferdig-NAN, men ikke av ublandet NAN. Vi har brukt begge deler her av og til. Lurer på om han har blitt mere urolig av ferdig-NAN - kan jo være tilfeldig også.

Vi har prøvd det meste som er, til og med Nutramigen for de med melkeallergi, men har ikke hatt noen betydning for denne i allefall. Hatt luftsmerter uansett, så legen konstanterte tidlig at det var kolikk. hadde hatt to barn med det selv sa han så han følte inderlig med oss.. Men alt er bedre nå altså[:D] Og ho får fortsatt ferdigblandet nan[;)] Klem

Ikke uventet at dere har prøvd det meste[:)] Kjempegodt at det går bra no![:)][:)][:)]

he he, nei, man føler jo til tider at man er på randen til å bli innlagt så...he he[:D] Men alt er bare herlig nå da[;)] mulig det blir enebarn da men...................[8D]

Vi har selv opplevd "motgang", men av andre årsaker. Lillegutt kom jo ca. 3 uker før terminen, og vi var langt fra ferdige her hjemme. Var også svært sliten etter en lengre innspurt på jobben for å bli ferdige med ting og tang. I tillegg ville han ikke ta puppen, prøvde pupp, lite melk, pumpet hver 3. time døgnet rundt, sov nesten ikke i det hele tatt. Kor sliten jeg/vi var. Jeg var så sliten og trett at det eneste jeg gjorde den føsrte tida var å gi ham mat når han trengte det - heldigvis så sove han mellom måltidene da. Så første mnd. huskes ikke med fryd her, nei. Var bekymra for at det skulle være slik.... Nå storkoser vi oss bare - kjempegodt[:)]

Huff da...nei, skal ikke være helt enkelt alltid. men alt ordner seg, det er mitt motto [:D] Er jo første gangen for oss begge her så alt er liksom så nytt og skummelt også. Fullt ansvar for noe så lite og hjelpesløst, og som ikke kan snakke! he he... Men dette går i grunn over all forventning[:)] stor klem

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Godt at det går bedre nå da[:D]. Masse klemmer herfra også, koselig å "se" deg igjen[;)]

signerer  

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Godt at det går bedre nå da[:D]. Masse klemmer herfra også, koselig å "se" deg igjen[;)]

Signerer[;)]

Back
Topp