Hei alle sammen ..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Får liksom ikke tida til å være her inne så mye, siden lillemann er alt for aktiv om dagen..

Han leker ekstremt lite for tida, og skal bare klatre og klatre og klatre ..
Ikke er han stødig nok i beina til å stå, men skjønner jo at det er en del av utviklinga[;)]

Men, han er såååå sutrete om dagen. Sover lite, kanskje litt over 1 time sammenlagt .
Er det ikke det ene så er det det andre . :)

Lurer også på om at det er flere tenner på gang ?
Siden han virker veldig utilpass på dagtid..
Noen av deres maibarn som er slik for tiden?

Ellers så jobber vi iherdig med denne sovinga på kveldstid.
Han er fortsatt slik han alltid har vært, men det går litt bedre nå[:)]
Det er tungt, men jeg holder ut .. Enda i såfall[8D]

Klem fra Matheo og meg ;¤

Skjønner du ikke får vært så mye her inne da ja..:)
Virker som det er veldig mange som sliter med lignende om dagen, deriblant oss;)
(Bortsett fra i går og i dag så slo hun brått til med og sove over 2 timer sammenlagt på dagtid
*sjokkert*)

Var en tråd her om utviklingssprang tidligere så er jo mulig det kommer av det, eller tenner. Ikke godt og si alltid;)

Håper det snart blir bedre for dere<3

Det er en slitsom periode ja, med mindre soving, mer våkning og mindre spising, men sååå mye mer utvikling[8D] Men er jo morro da[:D]
Andrea kan "heldigvis" ikke sette seg opp eller reise seg opp ennå, så jeg trenger ikke å passe på konstant, men husker godt da niesen min var på dette utviklingstrinnet, kunne jo ikke gå fra henne et sekund, for da falt hun fort og jeg var så redd hun skulle slå hodet[:)]

ORIGINAL: klinkekulen

Blir travlere og travlere nå ja! Kanskje litt greit å få litt BV-avrusning, hvertfall for meg [8D]

Høres ut som en aktiv gutt du har! Flink [:)] Han skulle bare sovet litt mer, hvertfall etter all energien han bruker på klatring [8D] Det går seg nok til..en gang må det snu [;)] Du er god! Kan jo være tenner som er på gang..ikke godt å si i denne alderen, det er så mye som skjer!

Klem tilbake fra meg og Ingrid [:)]

Ja, jeg skulle så gjerne ønske at han sov litt mer[8D]
Så jeg håper at denne fasen går over snart, slik at jeg kan puste ut litt [:)]

Takk, Klinkekulen[:D]
Klem tilbake til deg :]]
Og Matheo sender god'kos til Ingrid [:)]

Back
Topp