Hei alle sammen

*Linn87*

Gift med forumet
har ikke vært så aktiv her i det siste, men er innom litt nå og da for å se[:)]

her er vi i lykkelige omstendigheter og Marcus skal bli storebror!![:)][:)]
det var ikke helt som planlagt i og med at jeg går skole..men vi skal få det til[:D] jeg gleder meg til å kjenne spark og slikt [:)]
termin er foreløbig 7 august[:)]

ellers fikk jeg sensuren på eksamen i dag å jeg besto og fikk en C!![:)] er utrolig glad for det[:)]

så hvordan går det med dere da?

Gratulerer så mye med både lillebrøster og C på eksamen! [:D][:D] Så koselig med småsøsken da! [:)] Hvordan er formen?

Her går det fint! Jeg har blitt periodealenemor, sambo jobber i Oslo 4 dager i uka og Trheim 1 dag, og er kun hjemme i helgene. Ungene reagerer litt på det, ved å sultestreike, men vi kommer oss da gjennom dagene på et vis. Prøver å kose oss masse sammen vi tre. På mandag reiser jeg og ungene til Oslo, for å hilse på sambo og gjengen herifra som bor der [:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Gratulerer med spire i magen! [:)] Koselig!
Og gratulerer med C på eksamen [:)]

Her går det bare bra. Mini-i-magen her var helt planlagt [:D] Gleder oss til mars. Går 100% sykemeldt nå.
Andrea har det fint. Trasser en del og sutrer mye, men i bunn og grunn er hun den glade, skjønne jenta hun alltid har vært.

Koselig å høre fra deg [:)]

tusen takk for det[:)]

så bra det går bra, du har jo ikke sååå lenge igjen da[:)]
trassen har visst kommet hit også merker jeg, men det er vel en periode de fleste foreldre må igjennom, men slitsom når det står på.
nydelig jente dere har[:D]

Grattis [:D]
Visste du var gravid, kom over et innlegg av deg på augustforumet da jeg snek der [;)]

Vi er mange med huleboere her inne nå [:D]

Grattis!!!

På august 2011 jeg og[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Gratulerer så mye med både lillebrøster og C på eksamen! [:D][:D] Så koselig med småsøsken da! [:)] Hvordan er formen?

Her går det fint! Jeg har blitt periodealenemor, sambo jobber i Oslo 4 dager i uka og Trheim 1 dag, og er kun hjemme i helgene. Ungene reagerer litt på det, ved å sultestreike, men vi kommer oss da gjennom dagene på et vis. Prøver å kose oss masse sammen vi tre. På mandag reiser jeg og ungene til Oslo, for å hilse på sambo og gjengen herifra som bor der [:D]

Takk for det skrållan[:D]

ja de reagerer vell på at pappan er borte. samboeren min jobber også borte man-tors i Malvik. men her har det gått kjempefint for marcus sin del da, det er bare jeg som har hatt det litt vanskelig i eksamens stresset med tid til og lese og slikt. så all ære til deg som er 2 barnsmamma og periodealene mamma[:)] nå er samboeren min heldigvis ferdig med å jobbe slik, nå begynner han å jobbe hjemme og det blir godt for jeg skal ut i praksis til uken og da blir det andre boller.
dere får kose dere masse i oslo, det fortjener du[:D]

ORIGINAL: Kvitre

Grattis [:D]
Visste du var gravid, kom over et innlegg av deg på augustforumet da jeg snek der [;)]

Vi er mange med huleboere her inne nå [:D]

Takk[:)]
hehe..ja det begynner å bli en del hulebore nå ja og mange som har fått[:)]

ORIGINAL: Sjasmin

Grattis!!!

På august 2011 jeg og[:)]

Takk[:)]
Gratulere til deg også[:)]
har "sett" deg der, koselig at vi er fler herifra som er der[:)]

Gratulere

Vi skal ha i mai[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Gratulerer så mye med spire i magen!! [:)] Så koselig [:D]

Tusen takk alle sammen[:D][:D]

ORIGINAL: **vimsa**

Gratulerer så mye med en liten på vei[:)][:)] koselig[:)][:)] og grattis med eksamen[:)][:)]

Back
Topp