Hei alle sammen!!

nutta06

Glad i forumet
Er som sagt sjelden innom her... men kommer innom for å melde om nytt å sånt!!

Vil bare ønske dere alle store som små et godt nytt år... !!

Ellers så skjer det STORE ting i livet mitt for tiden... Skal bli bestemor til sommeren...!!! (vel var det tidlig.. men nå må vi bare gjøre det beste utav det hele!! )

Har fått tid til å "summet" meg og kjenner at mammahjertet bare slår ekstra mye med tanke på dette... :)

Håper alle sammen har det bra og at det nye året bringer masse godt inn til dere alle sammen!!!

Nyttårsklem på forskudd fra nutta06!!

Gratulerer så mye med barnebarn på vei! [:D][:D] Så artig da, nå får vi vår egen bestemor her inne! [;)] Hvor gammel er de vordende foreldre da?

Godt nytt år til dere også, håper 2011 blir et supert år! [:D]

Vel... mammaen e nettop fylt 17 år... (vet det er tidlig.... ) og den kommende pappa er 24 år... Men tror og håper dette skal gå veldig bra!! :)

Javisst er det tidlig, men det er ikke dermed sagt at hun ikke er moden for det, og at det ikke kommer til å gå bra! [:)][:)]

Oj bestemor ja det får'n si[:D] Blir moro det da! Godt å høre at alt er bra ellers.

Ja. ellers så e allt bære blomster!!

Det har vært et innholdsrikt 2009/2010... med en vektnedgang som bikker 70 kilo snart... også håper vi at 2011 bring med seg masse godt!! Med barnebarn og det hele!! :)

Godt nytt år allt godt folk her inne!! :)

Godt nytt år tel deg![:D] Også så spennende det blir da! [:)]
Så også bildan på FB og eg e mektig imponert. Kan eg spørr ka du har gjort førr å klar det? [:)]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: suki

Oj, så spennende tider for deg og dine da.
Ønsker deg et riktig godt nytt år! [:)]
godt og se deg nutta [:)]
[:)]

Så koselig å se deg innom!!![:D][:D] Gratulerer så mye, barnebarn og greier!![:D] Det går nok fint med en slik mormor!!![;)]

Må bøye meg i støvet for vektnedgangen din altså!!![:D][:D][:D] Må være herlig![:D]

ORIGINAL: Delia

Så koselig å se deg innom!!![:D][:D] Gratulerer så mye, barnebarn og greier!![:D] Det går nok fint med en slik mormor!!![;)]

Må bøye meg i støvet for vektnedgangen din altså!!![:D][:D][:D] Må være herlig![:D]

Back
Topp