Hei alle sammen

Gunn Elin

Gift med forumet
Hvordan går det med alle kjente her inne. Jeg har dessverre ikke vært så aktiv de siste mnd, men hender seg at jeg sniker litt innimellom all amming. Men litjmor og jeg har snudd døgnet og er jo ikke så mange her på natta når vi er våkne [8D] Så lite aktiv har jeg vært at det er sikkert ikke mange som "kjenner" meg. Mange nye nick for meg iallefall og spennede med så mange sy, strikke og hekledamer. Skulle gjerne kunnet det jeg også, men er nok scrapping som er min greie [8D] Jeg skal dele litt av det jeg lager med dere senere, men ville bare innom å si hei og kommentere litt for en gang skyld. Savner jo mange av dere "gamle" her [;)]
Klemmer til dere alle fra meg [:D]

så flin du har vært. Jeg har laget to hele julekort i år jeg, og de har jeg ikke sendt en gang [&:][8|]

Så kjekt å se deg. En måned alt. Ja tida går så altfor fort. Regner med du koser deg en hel masse med vesla[:D]

Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden går. Babyen min er allerede 1mnd. Og på den mnd har jeg ikke gjort annet en å kosa meg med vesla og familien min og ammet og ammet og ammet..hihi... Og nå gleder jeg meg litt til at vi får litt rutiner på stell så jeg kan få litt etterlengta alenetid på scrapperommet [:)]
Men nok om meg, hvordan går det med alle de søte hobbydamene her inne?

ORIGINAL: Gunn Elin

Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden går. Babyen min er allerede 1mnd. Og på den mnd har jeg ikke gjort annet en å kosa meg med vesla og familien min og ammet og ammet og ammet..hihi... Og nå gleder jeg meg litt til at vi får litt rutiner på stell så jeg kan få litt etterlengta alenetid på scrapperommet [:)]
Men nok om meg, hvordan går det med alle de søte hobbydamene her inne?

Jobber og sliter for å komme i mål til jul. Laget masse nye ting i bloggen, pluss noe jeg ikke har fått inn der enda... Så har jeg planer om å lære å hekle hihi

Back
Topp