hei alle sammen

anonymemeg

Andre møte med forumet
jeg har ett lite spørsmål som jeg håper på at noen kan hjelpe meg å svare på. jeg er ikke gravid,trur jeg.

ser ut som om magen min har vokst, og sånn plutselig kom det smerter øvert i magen. nesten rett under brystene(eller der magan begynner å gå utover da) vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. å når jeg tar å klemmer litt så kjenner det ut som om det er noe hard der, som jeg liksom kan flytte på! (vet ikke om dette er vanlig) når jeg gikk litt for å prøve å røre meg så fikk jeg vondt og holdt på den plassen, så at det virka som om den rørte på seg er jo bare innbilling siden jeg faktisk sto oppreist eller gikk

men jeg bare syntes dette var litt rart. er dette vanlig?

takk for at dere orket å lese alt dette

det hørtes ikke akkurat ut som en baby....Med mindre du er veldig langt på vei. Jeg ville hørt med en lege jeg!

vet ikke størrelsen akuratt.

nei jeg skal ikke være langt på vei, skal nok ikke være gravid i det hele tatt, har tatt en test for ca 3uker siden, selvom jeg tok den på kvelden

det høres ikke helt normalt egentlig hmmmm, jeg hadde kontaktet lege ihvertfall

kan hende den viste negativ bare fordi du var forkort på vei. men tror ikke den kulen du har i magen skal ha noe med det å gjøre

tusen takk for svar. skal kontakte lege om det ikke går over. har hatt på følelsen av at jeg har vært gravid tidligere. men etter en test så roet  jeg meg egentlig ned, for mensen er på dagen hver måned,selvom mye annet er rart

kan jo hende jeg er støl selvom jeg ikke har noen grunn til det[8|] at det bare er det

tusen takk [:)] for jeg kan nesten garantert si at jeg ikke er gravid. på grunn av testen. selvom jeg har vært mye dårlig di siste månedene

Back
Topp