Hei alle sammen

Nybergenser

Gift med forumet
Hei på dere. Nå er det jammen lenge siden. Jeg er innom å kikker men skriver lite. Har en godt redusert pc her så er ikke lett å legge inn bilder o.l. Ser det er flere av dere som har fått større familie eller er rugere. [:D] Selv er jeg jo "gamlemor" og har gitt meg for lenge siden. Morten er blitt stor og fin gutt, koser seg i bhg, snakker som en foss og tror han er mye eldre enn han er. En skikkelig tøffing. Går konstant med en motorsykkel i hånden og elsker Pelle Politibil [8D] Er dessverre tullete på natten fremdeles men det kommer seg litt etter litt. Han tror kaptein sabeltann ligger under sengen og hyler derfor når han våkner og det er stille i huset. Skulle ønske jeg kunne legge inn bilder av lillegutt. Skal prøve fra storesøster sin pc. Masse klemmer til dere alle fra MO og Kristin .

så kjekt at du kommer innom:) kjekt å høre at dere har det bra:) her har vi også det kjempe fint:)

Så kjekt å se deg igjen her inne[:D]
Niklas og er blitt en skikkelig veslevoksen gutt... prater som en foss, har alltid en kvikk replikk på lur og gjør alt som storesøsteren gjør[:D]
Her er heltene lynet mcqueen og kaptein sabeltann.... og han har alltid en småbil i hånden, lommen, i sengen osv.

Vi skulle tatt en gjenforening med bergenstreff gjengen[:D]

Back
Topp