Hei alle sammen...

nutta06

Glad i forumet
Har ikke så mye med barna å gjøre dette.. men har bare lysst å vise min lille forandring det siste året... :)

Har jo en åpen facebookprofil.. men har jo delt veldig mye med dere siden jeg ble med her.. så da syns jeg at jeg skal dele dette og med dere!!

Det er 62 kilo mellom di bildene der.. :)

(finner ikke noen bilder hvor jeg står oppreist...altså når jeg var på mitt største.. )

Men dette er også 62 kilo mellom... :)

Jeg har det helt hærlig for tiden... livet er bra mye bedre med så mange kilo borte fra meg...har jo enda en del igjenn før jeg er fornøyd, men er på good vei til å komme dit jeg vil!
[:D]

Har hatt hjelp fra leger for å få til dette... men er rimelig fornøyd ford!! :)

Ja, vet jo at jeg har deg der inne... men er heller usikker på resten her inne... hehehehe... :)

Er bare så godt å kan si at jeg liker det jeg ser.. for før så har jeg lissom ikke ville sett bilder av meg selv... Nå viser jeg dm gjerne bort... Er jo fortsatt ei stor dame... men føler meg bra mye bedre!! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

WOW!!!!! Respekt!!

Kjempebra jobba, du ser knall ut! [:D][:D]

sign[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

WOW!!!!! Respekt!!

Kjempebra jobba, du ser knall ut! [:D][:D]

du er driiiitflink!!!!!

Fy søren så flott du var!!! Jeg er imponert!

Jøje meg!!! Du var flott før, men nå gløder du virkelig!!![:D][:D] Kan se at du trives med deg selv på bildene!!!![:D][:D] Fantastisk flott, og så flink du er og har vært!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] Kjenner jeg ble så glad på dine vegne nå... det er virkelig forskjell når man klarer å forandre på slikt!![:)][:)][:)]

Har deg ikke på face by the way!![;)][:D]

Har bare et ord: IMPONERT!

Du har all grunn til å være stolt! Har fulgt med litt på Facebook ja, du ser jo smashing ut![:D]

Wow! Du ser helt fantastisk ut nutta!! 
Det forstår jeg at du vil dele med oss her!

legg meg til dere som vil... Jeanette Henriksen... :)

Takk forresten alle sammen for herlige og varmende ord!! [:)]

Back
Topp