Hei alle sammen.

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Da kommer jeg inn hit[:)]. Testet positivt i dag 3+2 uker, så føler meg ganske utrygg ennå.

Jeg blir 25 år til høsten, kommer fra Drammen, har ei datter på 6 år, og mistet en gutt 11 dager etter termin i 2008. En stor nydelig gutt på 5645 gram og hele 61 cm lang[&o].

Tror dette blir ett tøft sv.skap med tanke på at jeg mistet sist, men jeg kommer til å bli fulgt nøye opp denne gangen så det vil helt sikkert hjelpe[:)]

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere her inne, og krysser alt jeg har for at spirene klorer seg fast[:)]

Gratulerer så kjempemasse med spiren[:D] Så utrulig trist at du har mistet sønnen din[:(][:(][:(] helt grusomt. Veldig bra at du blir fulgt opp nøye nå. Det skal gå kjempebra[:D]

Først vil jeg gratulerer deg så masse med en liten hemmelighet i magen, og velkommen hit[:D][:D]
Men det var veldig trist å lese at du mistet 11 dager etter termin[&o][&o], skjønner godt at du blir fulgt nøye opp nå.

Jeg krysser alt jeg kan for at dette er en sterk liten spire[:D]

Gratulerer med spire [:)][:D]

Så trist å høre at du mistet[:(] Bra du får god oppfølging denne gangen[:)]

ORIGINAL: Lucmam

Først vil jeg gratulerer deg så masse med en liten hemmelighet i magen, og velkommen hit[:D][:D]
Men det var veldig trist å lese at du mistet 11 dager etter termin[&o][&o], skjønner godt at du blir fulgt nøye opp nå.

Jeg krysser alt jeg kan for at dette er en sterk liten spire[:D]

[:D]

ORIGINAL: *CS*

Gratulerer med spire [:)][:D]

Så trist å høre at du mistet[:(] Bra du får god oppfølging denne gangen[:)]

sign[:)]

Back
Topp